نسخه چاپی

علیخانی:دولت در انتخابات كاره‌ای نیست

عکس خبري -عليخاني:دولت در انتخابات کاره‌اي نيست

علیخانی با تاكید بر این مطلب كه دولت در انتخابات آینده كاره ای نیست ،افزود: با اصلاح قانون انتخابات دست دولت از انتخابات كوتاه خواهد شد و این اختیارات وسیع و گسترده از دولت گرفته می شود.


به گزارش نما، قدرت الله عليخاني مشاور پارلماني هاشمي رفسنجاني در گفتگو با آريا تاکيد کرد: هيچ کس نمي تواند مانع حضور جرياني در عرصه انتخابات شود مگر آنکه آن جريان از نظر نظام مردود شده باشد.

وي افزود: معمولا دولت و گروههاي ديگر که از رقبا وحشت دارند و نگرانند از اين رو گاهي در مصاحبه هايشان مطرح مي کنند که چه کساني بايد در انتخابات حضور داشته باشند يا حضور نداشته باشند.

نماينده مجلس هشتم خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان داراي پايگاه قوي مردمي بوده و هستند و اقبال فراواني دارند بنابراين انتخابات رياست جمهوري يازدهم و شوراها که هم زمان با هم انجام مي شود اصلاح طلبان حضور فعالي خواهند داشت.

وي اظهار داشت: اميدواريم انتخابات پرشوري داشته باشيم خصوصا در شرايط امروز که کشور ما نياز به وحدت و انسجام دارد در واقع با توجه به تهديدات خارجي که کشور ما با آن مواجه است ضروري است حکومت و شوراي نگهبان سعه صدر بيشتري از خود نشان دهند تا ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشيم و انقلاب و نظام خود را با برگزاري انتخابات خوب و آبرومندانه بيمه کنيم.

عليخاني با تاکيد بر اين مطلب که دولت در انتخابات آينده کاره اي نيست ،افزود: با اصلاح قانون انتخابات دست دولت از انتخابات کوتاه خواهد شد و اين اختيارات وسيع و گسترده از دولت گرفته مي شود.

وي در ادامه تصريح کرد: بنده معتقدم به طور کلي برگزاري انتخابات بايد به يک کميسيون واگذار شود که از همه ارگانهاي بي طرف يک نماينده در آن کميسيون حضور داشته باشند لذا براي آنکه دولت هم به طور کلي حذف نشود تنها مي تواند يک نماينده در آن کميسيون داشته باشند.

۱۳۹۱/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...