نسخه چاپی

برنامه آمریكا در مقابله با سپاه پاسداران

عکس خبري -برنامه آمريکا در مقابله با سپاه پاسداران

آمریكایی‌ها برای فضاسازی به‌منظور مقابله با سپاه در داخل ایران و آمریكاست و از آن روست كه آمریكا طرح گسترده‌ای را برای مقابله با سپاه در ابعاد مختلف تدارك دیده است.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا ادعا کرده است: «پول مالیات‌دهندگان آمریکایی در نهایت به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نهادهای تروریستی می‌رسد»(!) این سخنان وزیر خارجه آمریکا به‌گونه‌ای بیان می‌شود که گویا سپاه از بودجه دولت آمریکا حقوق خود را دریافت می‌کند. این سخنان موذیانه آمریکایی‌ها برای فضاسازی به‌منظور مقابله با سپاه در داخل ایران و آمریکاست و از آن روست که آمریکا طرح گسترده‌ای را برای مقابله با سپاه در ابعاد مختلف تدارک دیده است.
آمریکا در مقابله با سپاه پاسداران پس از برجام اهداف زیر را دنبال می‌کند؛
۱- یکی از راهبردهای آمریکا ایجاد دیوار حائل به دور سپاه است تا با فشارهای دیپلماتیک و جنگ رسانه‌ای در داخل از هرگونه همکاری دولت، نهادهای داخلی و بین‌المللی با سپاه پاسداران در زمینه‌‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خودداری کنند.
۲- دشمنان با همراهی برخی از عناصر داخلی به دنبال «کاهش محبوبیت ملی سپاه» در جامعه هستند و در این مسیر از هر تلاشی برای نسبت دادن ناکامی‌ها، فشارها و سختی‌‌‌ها به سپاه استفاده می‌کنند؛ گویا سپاه پاسداران در صدد دشمن‌تراشی و افزایش مشکلات مردم است. این در حالی است که به دلیل اقدامات ملی و منطقه‌ای سپاه، کشور ایران که با داعش فاصله‌ای کمتر از ۲۰۰ کیلومتر دارد، از اروپا که با آن ۳۰۰۰ کیلومتر فاصله دارد، امنیت بیشتری دارد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت خود می‌داند که جان عزیزترین فرماندهان و پاسداران خود را برای حفاظت و حراست از مرزهای سرزمینی و اعتقادی کشورمان فدا کند و از ابتدای انقلاب تاکنون بر این میثاق خود باقی مانده و هرگز از آن تخلف و کوتاهی نکرده است و اگر کوچک‌ترین خطری این ملت مقتدر را تهدید کند، سپاه اجازه نمی‌دهد در جانفشانی کسی از او سبقت بگیرد و به یقین این نهاد برای مردم و نظام از همه نهادها دلسوزتر است و هیچ‌کس حق ندارد به بهانه دفاع از حقوق مردم، سپاه پاسداران را با کنایه یا به صورت مستقیم تضعیف و تخریب کند.

۱۳۹۵/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...