نسخه چاپی

مستند شهید «قشقایی» ساخته می‌شود

مریم فخیمی از مستندسازان كشور قصد دارد از زندگی شهید رضا قشقایی فیلم مستند بسازد.

مریم فخیمی از مستندسازان کشور قصد دارد مستندی را برای بخش «جلوه‌گاه نور» دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس بسازد. این فیلم با عنوان «سنگر» با محوریت یکی از شهدای ترور -شهید رضا قشقایی - برای حضور در جشنواره آماده می‌شود.

مریم فخیمی به همین منظور طی یادداشتی انگیزه‌اش را از شرکت در بخش جلوه‌گاه نور به این شرح نوشته است:

هم قدم با خط مقدم

وقتی دوستی و همراهی، عاشقانه به نهایت ایثار و گذشت تا پای جان پیش می‌رود/ وقتی ایثار از هشت سال دفاع به یک عمر مقاومت مبدل می‌شود/ وقتی از دل خود هزاران هزار مثل خود را می‌جوشاند و می‌رویاند. ما شاهد ایثارگرانی هستیم همانند خط مقدمی‌ها، رفتند تا ما زنده باشیم، گمنام و جان برکف زندگی خود را نثار زندگی آیندگان کردند.

شهید رضا قشقایی عاشقانه زندگی خود را نثار بالندگی علم و دانش کشور و ایمان خود را چراغ راه آیندگان کرد، درست مثل یک سرباز خط مقدم که با غیرت از جان می‌گذرد. نامش تا همیشه بر زبان و ایمانش روشنگر راه احمدی روشن‌ها.

چتر حمایت و سنگری که در هشت سال دفاع مقدس چیده شد، مقاومتی را به وجود آورد که تا امروز شاهد آنیم. و ما، موفقیت چشمگیر علم و فرهنگ وطنمان را مدیون این سنگر محکم هستیم.

بر پایه این خبر؛ مشخصات این فیلم به این ترتیب است:

کارگردان: مریم فخیمی/ تدوین: نیما حسن‌دوست/ مجید گرجیان: تصویربردار / صداگذار: شیرین فراهانی/ تیتراژ: آرمین سعیدنیا طراح گرافیک / موسیقی: معین توانا/ عکس: تارا مختار.

بنابراین گزارش، شهید «رضا قشقایی» راننده شهید مصطفی احمدی روشن بود که چندی پیش در جریان ترور وی به مقام رفیع شهادت رسید.

۱۳۹۱/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...