نسخه چاپی

اختلاف دمای ۴۲ درجه‌ای دو نقطه كشور

در ۲۴ ساعت آینده استان چهارمحال و بختیاری با دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین استان كشور و استان‌ خوزستان با دمای ۴۰ درجه بالای صفر گرمترین استان كشور خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در برخی نقاط ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال‌شرق کشور و استان‌های اصفهان، یزد، کرمان و هرمزگان شاهد رشد ابرهای همرفتی همراه با بارش پراکنده خصوصاً در ساعات بعد از ظهر خواهیم بود.

روز دوشنبه در برخی مناطق ارتفاعات البرز، شمال شرق و استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال فارس و جنوب یزد رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا تا روز چهارشنبه در اغلب نقاط کشور روند افزایشی خواهد داشت که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش دما در سواحل خزر قابل توجه خواهد بود.

آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری، بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز سه‌شنبه نیز شرایط جوی در استان تهران به همین منوال است؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 29 و 20 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده استان چهارمحال و بختیاری با دمای 2 درجه زیر صفر سردترین استان کشور و استان‌های خوزستان با دمای 40 درجه بالای صفر و هرمزگان با دمای 33 درجه بالای صفر، گرمترین استان‌های‌ کشور خواهند بود.

۱۳۹۵/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...