نسخه چاپی

سوریان: پكن تجربه ای برای لمس بهتر لندن بود

عکس خبري -سوريان: پکن تجربه اي براي لمس بهتر لندن بود

دارنده مدال طلای كشتی فرنگی المپیك گفت: «خوشحالم كه به عنوان فرزند كوچكی از كشورم به مدال طلای المپیك دست یافتم.»

به گزارش نما به نقل از فارس، برنده مدال طلای وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک لندن در نشست خبری گفت: «جای خوشحالی دارد که به عنوان فرزند کوچکی از کشورم مدال طلای المپیک را کسب کردم.»


وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد امسال، سال متفاوتی برای شما بود، گفت: «احساس می‌کنم آرزوی هر ورزشکاری کسب طلای المپیک است تا برای کشورش افتخار‌آفرینی کند. چندین مدال جهانی داشتم که خداوند کمک کرد با این مدال کلکسیون مدال هایم را تکمیل کنم.»


سوریان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد بعد از شکست کشتی‌گیر ژاپنی انگیزه‌تان برای ادامه کار بیشتر شد، گفت: «با این کشتی‌گیر در سال‌های گذشته مسابقات زیادی برگزار کردم که چند بار من و چند بار او به پیروزی رسیده بودیم و با کشتی‌گیر آذربایجانی هم که در دیدار فینال مسابقه دادم، همین روند را طی کرده بودم.»


وی افزود: «با وجود زحماتی که خودم و کادر فنی کشیده بودیم، این تصور برای خودم وجود داشت که باید این اتفاق بیفتد.»


سوریان در پاسخ به این سؤال که چه چیزی باعث موفقیت شما شد، گفت:‌ «تلاش خودم و تمام اعضای کادر فنی در تیم ملی باعث این موفقیت بود.»


وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه این موفقیت چه تفاوتی با المپیک پکن داشت، عنوان کرد:‌ «امیدوارم با این مدال توانسته باشم دل هموطنانم را شاد کرده باشم. پکن با عدم نتیجه‌گیری برای من همراه بود. تجربه بزرگی بود که این تجربه در لندن به کمکم آمد تا بهتر اهمیت المپیک را لمس کنم.»


سوریان تصریح کرد: «شرایط سالن تاثیری در من نداشت چرا که روی کشتی هایم تمرکز کرده بودم. از همه تماشاگران که با حمایت هایشان مرا همراهی کردند ممنونم و امیدوارم پاسخ محبت شان را داده باشم.»


وی در مورد اینکه تا چه زمانی در دنیای قهرمانی خواهد ماند، اظهار داشت: «نمی توانم به تنهایی در این خصوص تصمیم بگیرم. افراد زیادی در این سال ها برایم زحمت کشیده اند و پس از مشورت با آنها تصمیم خواهم گرفت اما می توانم در المپیک بعدی نیز شرکت کنم البته ممکن است در وزن بالاتر رقابت کنم.»

۱۳۹۱/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...