نسخه چاپی

كمك 10 میلیون دلاری قطر به عراق

وزارت امور خارجه قطر یكشنبه با صدور بیانیه ای با اعلام این مطلب افزود «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی »امیر این كشور با اعطای كمك 10 میلیون دلاری به عراق به عنوان كمك انسان دوستانه برای كاستن از مشكلات مردم عراق موافقت كرده است .

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری دولتی قطر نوشت: دولت قطر اعلام کرد به منظور کمک به مردم عراق در شرایط دشوار این کشور و با توجه به محاصره بسیاری از شهرهای آن ، کمک ده میلیون دلاری به عراق اختصاص داده است.

وزارت امور خارجه قطر یکشنبه با صدور بیانیه ای با اعلام این مطلب افزود «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی »امیر این کشور با اعطای کمک 10 میلیون دلاری به عراق به عنوان کمک انسان دوستانه برای کاستن از مشکلات مردم عراق موافقت کرده است .

وزارت امور خارجه قطر خاطر نشان کردکه صندوق توسعه قطر و جمعیت هلال احمر این کشور با امضای توافقنامه ای ، به زودی ارسال کمک های انسان دوستانه به عراق را با هماهنگی موسسات وابسته به سازمان ملل متحد آغاز خواهند کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه قطر تاکید شده است که کمک های انسان دوستانه این کشور به مردم عراق شامل مواد غذایی و بهداشتی و درمانی از جمله در مناطق استان الانبار خواهد بود .

۱۳۹۵/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...