نسخه چاپی

مجتبی جباری حالا حالاها نمی تواند بازی كند

عکس خبري -مجتبي جباري حالا حالاها نمي تواند بازي کند

معاونت پزشكی باشگاه استقلال با تشریح آخرین شرایط مصدومیت مجتبی جباری از عمل جراحی آرتوسكوپی تشخیصی این بازیكن خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، دکتر امین نوروزی درباره مصدومیت مجتبی جباری گفت: «دو بار از زانوی چپ این بازیکن MRI گرفتیم و گزارش‌های متناقضی دریافت کردیم. این موضوع نشان دهنده این بود که باید روی پای جباری جراحی آرتوسکوپی تشخیصی انجام شود.»


وی اظهار داشت: «مینیسک داخلی زانوی جباری مشکوک است و پس از مشورت با جراح به این نتیجه رسیدیم که پای وی نیاز به جراحی آرتوسکوپی تشخیصی دارد. جباری شش ماه پیش پایش را از همین ناحیه عمل کرد و اکنون احساس درد می‌کند.»


نوروزی تاکید کرد: «در MRI و عکس‌هایی که گرفتیم ضایعه‌ای مشکوک در نواحی اطراف مینیسک دیده شده و عمل آرتوسکوپی تشخیصی نشان می‌دهد جباری چه شرایطی خواهد داشت. تلاش می‌کنیم تا پایان هفته جاری جراحی آرتوسکوپی جباری انجام شود.»


معاونت پزشکی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که مدت دوری جباری از میادین چقدر خواهد بود، عنوان کرد: «اکنون نمی‌توان در این باره اظهارنظر کرد و پس از جراحی آرتوسکوپی تشخیصی مدت دوری وی از میادین مشخص خواهد شد. اگر مینیسک نیاز به ترمیم داشته باشد، دوری جباری بیش از سه ماه زمان می‌برد و اگر درصد صدمه پایین باشد حداکثر دو ماه زمان نیاز است.»

۱۳۹۱/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...