نسخه چاپی

آمریكا ۲۵۰ نیروی زمینی دیگر به خاك سوریه اعزام می‌كند

روزنامه وال استریت ژورنال از طرح واشنگتن برای اعزام ۲۵۰ نیروی نظامی دیگر به خاك سوریه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، روزنامه وال استریت ژورنال خبر داد که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعزام 250 نیروی نظامی دیگر به سوریه را اعلام خواهد کرد.

این گزارش با اشاره به افزایش حضور آمریکا در جنگ سوریه مدعی شد که این نیروها قرار است در کنار 50 نیروی نظامی دیگر آمریکایی که در سوریه حضور دارند با نیروهای تروریست داعش بجنگند.

یک مقام امریکایی در این زمینه گفت: باراک اوباما اخیرا طرح افزایش نیروهای زمینی آمریکا در خاک سوریه از 50 به 300 نفر را امضا کرده است.

وال استریت ژورنال نوشت: این تصمیم نشان دهنده افزایش فشارها به باراک اوباما برای مقابله با داعش و پاسخی به انتقادها درباره انفعال واشنگتن در این زمینه است.

این روزنامه آمریکایی تاکید کرد که افزایش حضور نظامی آمریکا در جنگ سوریه به معنی شکست سیاست اوباما برای درگیر نشدن در یک جنگ دیگر بعد از جنگهای عراق و افغانستان است.

این مقام آمریکایی میگوید که اوباما پس از آن با افزایش حضور نیروهای نظامی آمریکا در سوریه موافقت کرد که چند تن از مشاوران امنیتی و مقامات نظامی دیگر خواستار ارائه مجوز به پنتاگون برای توسعه حضور نظامی خود برای مقابله داعش شده بودند.

اوباما در زمان انتخابات ریاست جمهوری قول داده بود که آمریکا را درگیر جنگی دیگر همانند جنگهای عراق و افغانستان نکند.

۱۳۹۵/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...