نسخه چاپی

صادق خرازی:

نیاز كشور، داشتن مجلسی با نقشه راه جدید است

رئیس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان گفت: در برهه كنونی، مجلسی كه بتواند نقشه راه جدید را فراهم كند، نیاز كشور است تا از تك تك آرای مردم فرهیخته انتخاب شود و امید های ملت را به آرمان پیوند دهد.

به گزارش نما به نقل از ايرنا سيدمحمدصادق خرازي شامگاه دوشنبه در گردهمايي اصلاح طلبان حوزه انتخابيه دماوند و فيروزكوه كه در حسينيه حضرت علي اكبر(ع) شهر رودهن به حمايت يكي از كانديداي مرحله دوم مجلس شوراي اسلامي برگزارشد با دعوت مردم به حضورحداكثري در انتخابات دهم ارديبهشت ماه، افزود: امروز اگر به پيشرفت و توسعه بسياري از كشورهاي جهان نگاه كنيم، حضور مردماني بزرگ و با فضيلت را در تاريخ آن كشورها خواهيم ديد كه براي دست يابي به اهداف و آرمان هاي خود كوشيده اند.
وي برگزاري انتخاباتي باشكوه را از مهمترين مولفه هاي تقويت امنيت ملي دانست و گفت: اگر در شرايط كنوني نگران نسل آينده كشور و اهداف بلند ملت هستيم، بايد رسالت و وظيفه خويش را بشناسيم و بر انديشه هاي خود پايبند باشيم.
خرازي افزود: ملت ايران، ملتي هوشيار و آگاه و قطعا نسبت به اهداف و آرمان هاي كشور خويش پايبند است و مي داند كه تك تك آراي آنان در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي تاثيرگذار است.
وي با بيان اينكه بايد مجلسي شكل گيرد كه ايمان مردم را تقويت كند افزود: با نگاهي به حوادث گذشته در مي يابيم كه بخش عمده ايي از اتفاقات قبل برگرفته از شعارهاي نامزدها و كانديدا بوده و همين شعارها زمينه فساد و بيچارگي مردم را فراهم مي كند.
رئيس شوراي مركزي حزب نداي ايرانيان افزود: بزرگان اصلاحات، مباني اصلاح طلبي را بر مبناي آموزه هاي اخلاقي دين اسلام، حكومت امام علي (ع) بنا كرده اند؛ اما مي بينيم فردي كه هم اكنون به عنوان انساني فرهيخته در دانشگاه هاي كشور تدريس مي كند و داراي موقعيت علمي ارزشمندي است، با اعتقاداتش مقابله مي كنند.
خرازي گفت: اخلاق سياسي زماني در جامعه متجلي مي شود كه مردم با شناخت دقيق به كساني راي دهند كه دغدغه اعتلاي ملت ايران را داشته باشند و اين مهم را مي توان در انتخاب آقاي روحاني از سوي ملت ايران به عنوان رئيس جمهوري دولت يازدهم ديد.
رئيس شوراي مركزي حزب نداي ايرانيان با اشاره به تلاش هاي دولت در تحقق برجام نيز گفت: تلاش شبانه روزي دولت تدبير و اميد براي تحقق حقانيت ملت ايران است زيرا نمي توان در كشور مسئولان بي دغدغه داشت در حالي كه همچنان شاهد مشكلاتي در كشور هستيم.
وي گفت: امروز بايد براي استقلال و عظمت كشور دغدغه هاي مشترك را تجربه كرد و به آرمان هاي خويش پايبند بود.
خرازي با اشاره به نقش مهم شوراي نگهبان تاكيد كرد كه شوراي نگهبان،نهادي ارزشمند براي پاسداري از قانون اساسي و حقوق مردم است.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...