نسخه چاپی

ابراهیمی خبر داد؛

سفر اصولگرایان به شهرستانها و پیام آیت الله موحدی كرمانی

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان از سفر اصولگرایان به شهرستانها و پیام آیت الله موحدی كرمانی به كاندیداها و مردم برای رای به نامزد اصلح خبر داد.حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه

به گزارش نما حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به جلسه اخیر شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا چهره های شاخص اصولگرایان به شهرها و استانهایی که انتخابات مرحله دوم مجلس دهم در آنها انجام می شود، سفر کنند و از مردم بخواهند به نامزدهای اصلح اصولگرایان رای دهند.

وی افزود: همچنین مقرر شد تا آیت الله موحدی کرمانی بعنوان رئیس شورای ائتلاف و دبیر جامعه روحانیت مبارز پیامی برای کاندیداها و همچنین مردم داشته باشند.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: آیت اله موحدی کرمانی در این پیام از مردم می خواهد تا به افراد اصلح، معتقد به نظام، ولایتمدار، ارزشی و پایبند به قانون رای دهند. همچنین از نامزدها و کاندیداها می خواهد که اخلاق را رعایت کرده و به مردم در حد توان و چارچوب قانون وعده دهند.

ابراهیمی اظهار امیدواری کرد تا اصولگرایان پیروز انتخابات دهم اردیبهشت باشند.

مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، جمعه این هفته در شهرهایی که نماینده آنها در مرحله اول تعیین نشد، برگزار می شود.

136 نامزد انتخابات برای کسب 68 صندلی مجلس در این دوره از انتخابات با هم رقابت می کنند.

طبق قانون انتخابات مجلس، در صورتی که هیچ یک از نامزدهای انتخابات در یک حوزه انتخابیه در مرحله اول یک چهارم آرای ماخوذه را کسب نکنند، 2 نامزدی که بیشترین رای را دارند، به مرحله دوم راه می یابند.

انتخابات مجلس دهم هفتم اسفند برگزار شد که در مرحله اول 222 نماینده انتخاب شدند. البته آرای یک نامزد از حوزه انتخابیه اصفهان ابطال شد.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...