نسخه چاپی

سلیمی: اگر طلای ریو را بگیرم، شاید خداحافظی كنم

سوریان شناسنامه ورزش كشور است

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیك از احتمال خداحافظی‌اش از دنیای وزنه‌برداری در صورت كسب مدال طلا در ریو ۲۰۱۶ خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مشرق،بهداد سلیمی در ارتباط با آخرین شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: تمرینات خوب است و این روزها وزنه زدن و فیزیوتراپی جدی در دستور کارم قرار دارد و اصلا شوخی ندارم با وزن زدن!

سلیمی: اگر طلای ریو را بگیرم، شاید خداحافظی کنم

وی افزود: شرایطم خوب است و چون در دوران مصدومیت تمرینات پرفشاری را داشتم و تمرین کردن را رها نکردم. از لحاظ قدرت خوب هستم ولی حرکات سرعتی و تکنیکی را نمی‌توانم شروع کنم و دکترها اجازه ندادند. قرار شده زمانش که رسید و به شرایط ایده‌آل دست یافتم،‌این تمرینات را نیز شروع کنم.

دارنده مدال طلای المپیک لندن در سنگین وزن در خصوص حضورش در المپیک ریو خاطرنشان کرد: زورم را می‌زنم تا برای المپیک به شرایط ایده‌آل برسم و روی تخته بروم، البته در جام فجر هم وزنه‌های سبکی خواهم زد و فقط مهم حضور داشتن من در جام فجر است.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که آیا حسرت از دست رفتن چنین موقعیت‌هایی را نخواهید خورد، گفت: صد در‌صد ناراحت هستم و هر کسی ناراحت می‌شود و حسرت می‌خورد ولی برای اینکه مشکلی را کنار بزنم و از آن عبور کنم باید با آن مشکل کنار بیایم. ابتدا باید آن مشکل را حل کنم و سعی کنم این مشکل دیگر پیش نیاید ولی به هر شکل این روزها وقتی دخترم (سلین) را می‌بینم همه چیز یادم می‌رود.

وی در مورد سجاد انوشیروانی و سرمربیگری او در تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: سجاد مربی خوبی است و انگیزه بالایی دارد. در بحث علمی هم به دلیل تحصیلات مرتبط خوب است و او قهرمان المپیک بوده و تجربه زیادی دارد. این نقاط مثبت می‌تواند به او کمک کند.

وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم کشورمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا دربی پایتخت را دیدید یا خیر، عنوان کرد: بازی خوبی بود و یکی از قشنگ‌ترین دربی‌هایی بود که من دیدم، البته من هیچ گاه نگفتم که طرفدار کدام تیم هستم و اصلا پرسپولیسی نیستم و طرفدار نساجی هستم. ولی در خصوص دربی مهم قشنگی آن بود که من هم لذت بردم، آن هم بدون اینکه طرفدار تیمی باشم.

سلیمی در ارتباط با سوریان و اینکه وی نتوانسته سهمیه المپیک را بگیرد، اظهار کرد: سوریان شناسنامه ورزش کشور است و پرافتخارترین ورزشکار کشورمان است. امیدوارم او سهمیه بگیرد و با تمرینات مناسب در المپیک نیز طلایی شود و از عنوان خود دفاع کند. حمید با تجربه است و اگر خودش را جمع کند باز هم می‌تواند سهمیه بگیرد و طلایی شود.

وی ادامه داد: ورزشکاری در حد سوریان که در سطح اول ورزش دنیا قرار دارد، ممکن است انگیزه‌اش تحلیل برود و نقش مسئولان ورزشی در این بین مهم است تا ورزشکار از لحاظ روحی به ایده‌آل برسد و سرتر از باقی نفرات قرار گیرد. البته بحث من با سوریان متفاوت است و حمید قطعا سهمیه می‌گیرد اما من آسیب دیده هستم و مشکلم بزرگتر است.

سلیمی: اگر طلای ریو را بگیرم، شاید خداحافظی کنم
قهرمان وزنه‌برداری جهان در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از المپیک ریو باید شاهد خداحافظی او باشیم یا خیر، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام برای بعد از المپیک و خداحافظی کردن یا نکردنم به این المپیک بستگی دارد و اگر طلایی شوم شاید خداحافظی کنم که آن هم شرایط خاصی دارد.

سلیمی افزود: آرزوهایی دارم که به آنها نرسیده‌ام و شاید رکورد جهان انگیزه‌ای باشد تا به وزنه‌برداری ادامه بدهم و این عنوان را از روس‌ها پس بگیرم.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...