نسخه چاپی

صرف افطاری سران فتنه با خانواده هایشان

شنیده شده است كه در روز های ماه مبارك رمضان دیدار های سران فتنه با خانواده هایشان شدت گرفته و مواضع جدید از آنان برای هدایت برخی تحركات جنبش موسوم به سبز در این دیدارها عنوان شده است .

سایت ضد انقلاب "ملی مذهبی" در خبری که صبح امروز منتشر کرد به نقل از خانواده های موسوی و کروبی از چندین ملاقات حضوری و تلفنی سران فتنه در ماه مبارک رمضان با خانواده هایشان خبر داد و اعلام کرد آن دو هنوز بر سر مواضع خصمانه خود علیه نظام و انقلاب ایستاده اند .

شنیده ها حاکی از آن است که مهدی کروبی در این دیدار ها با عنوان این نکته که مواضع اخیرم بهترین مواضع طول عمرم بوده است گفته : اجر مبارزه 88 از مقاومت قبل از انقلابم بیشتر است و احساس رضایت زیادی میکنم.

در دیدار های مذکور که به ادعای سایت ملی مذهبی بخش هایی از آن توسط فرزندان سران فتنه به بیرون درز کرده است تبادل نظر هایی در رابطه با آینده جریان فتنه هم مطرح شده است .

لارم به ذکر است چندی پیش برخی از سیاسیون کشور خواستار آزادی سران فتنه از حصر خانگی به دلیل متنبه شدن آنان از اعمال خود بودند اما به نظر می رسد با انتشار چنین خبر هایی ، آن هم از نزدیکترین افراد خانواده این افراد هیچ نشانه ای از پشیمانی از اقدامات براندازانه 88 تاکنون در آنها دیده نمی شود .

۱۳۹۱/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...