نسخه چاپی

پاسخگویی به مطالبات مردمی از اولویت‎های ناجا

جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا گفت: باتلاش نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت مطلوبی در كشور حاكم است وشرایط به گونه ای است كه باید ازاین امنیت مطلوب در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی گام برداریم.

به گزارش نما به نقل از مهر سردار محمدجواد زاده کمندجانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: به لطف الهی و همت همه دست اندرکاران ستاد برگزاری هفته ناجا در تمامی کشور دستاوردهای خوبی داشته ایم که مرور این دستاوردها می تواند به کاهش نواقص در آینده کمک کند.

وی افزود: بر اساس گزارش رده های نظارتی اعم از تیم های بازرسی و یا سایر مجموعه هایی که در این مأموریت شرکت داشتند، یکسری نقاط قوت و ضعف در برنامه های هفته ناجا داشتیم و باید تلاش کنیم از نقاط قوت استفاده بیشتری ببریم و نقاط ضعف را مرتفع کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به برخی ناامنی ها در منطقه گفت: به لطف الهی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و شرایط به گونه ای است که باید از این امنیت مطلوب در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... بهره برداری کنیم.

سردار زاده کمند با اشاره به اینکه دشمنان در صدد هستند چهره نظام را خدشه دار و در کشور ناامنی ایجاد کنند، گفت: هدف استکبار، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برخی از مغرضان نیز تلاش می کنند وجهه پاک ناجا را در اذهان عمومی خدشه دار کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: برخی به دنبال ایجاد فاصله بین نهادهای انقلابی با مردم هستند و ناجا باید برای مقابله با این مسائل برنامه ریزی داشته باشد.

این مقام عالی انتظامی گفت: هفته ناجا فرصتی است تا نیروی انتظامی برای اهداف پیش بینی شده برنامه ریزی کند تا این اهداف بخوبی محقق شود.

سردار زاده کمند افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه امنیت عمومی و نظم اجتماعی با استفاده از ابزارهای مختلف و ارائه عملکرد به همراه نمایش اقتدار ناجا و توأم با رأفت از جمله اقدامات پیش روی نیروی انتظامی برای هفته ناجا در سال ۹۵ است.

وی بر تقویت ارتباط و تعامل مردم با پلیس تأکید کرد و افزود: اعتمادسازی و ارتقای نگرش مثبت مردم نسبت به ناجا موجب افزایش مشارکت اجتماعی مردم می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تجلیل از متولیان و دست اندرکاران عرصه نظم و امنیت را از برنامه های هفته ناجا در سال جاری عنوان کرد و گفت: برخی از سازمان ها نیروی انتظامی را در راستای توسعه نظم و امنیت همراهی می کنند و این ارگان ها را شایسته قدردانی می دانیم.

وی تأکید کرد: پیشبرد برنامه های ناجا نباید صرفاً به هفته ناجا محدود شود بلکه این هفته می تواند برنامه ها و کارنامه نیروی انتظامی را ملموس تر به مردم ارائه کند.

این مقام عالی انتظامی همچنین با اشاره به خدمات و رشادت های برخی کارکنان عنوان کرد: باید در راستای انعکاس رشادت های جان برکفان ناجا حق مطلب را ادا کنیم.

سردار زاده کمند همچنین همراه سازی مسئولان و مردم را در پیشبرد برنامه های هفته ناجا مؤثر دانست و گفت: هر چقدر بیشتر بتوانیم این همراهی را داشته باشیم توفیقات بیشتری برایمان حاصل می شود.

وی بر لزوم انتخاب شعار مناسب هفته ناجا تأکید کرد و گفت: انتخاب شعار هفته ناجا باید متناسب با شرایط درون و برون سازمانی باشد و موقعیت کشور نیز در این شعار لحاظ شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارائه چهره واقعی ناجا یک ضرورت است، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان با اقتدار و در مواجهه با مردم با رأفت و عدالت برخورد می کند و انعکاس چهره تلاش گر ناجا نیز از الزامات است.

سردار زاده کمند همچنین بر استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در راستای معرفی برنامه های ناجا تأکید کرد و گفت: ترویج ارزش های اسلامی، انقلابی و سازمانی همواره از اولویت های ناجا بوده است.

وی ادامه داد: تهیه پیوست فرهنگی برای برنامه ها یک ضرورت است و در راستای استفاده از هنر برای انتقال پیام ها باید هوشیارانه بهره برد.

این مقام ارشد انتظامی تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه نظم و امنیت را از برنامه های هفته ناجا همانند سال های گذشته معرفی کرد و گفت: هرچند تجلیل از خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه نظم و امنیت وظیفه همیشگی ماست.

وی در ادامه، برنامه های پیش بینی شده در راستای هفته ناجا در سال ۹۵ را تبیین و بر لزوم هماهنگی بیش از پیش برای انجام مأموریت ها تأکید کرد.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...