نسخه چاپی

نماینده ریاست APA در نشست كمیته اجرایی:

"ای پی ای" باید به پارلمان اثرگذار در سطح آسیا تبدیل شود

نماینده ریاست بین المجالس آسیایی با بیان اینكه مجمع مجالس آسیایی ظرفیت‌های زیادی برای ارتقاء سطح رفاه و پیشرفت مردم آسیا دارد، گفت: "ای پی ای" باید به پارلمان اثرگذار در سطح آسیا تبدیل شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، "کیم ییت شیت" نماینده ریاست APA در نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی صبح امروز در سخنانی با بیان اینکه مجمع مجالس آسیایی ظرفیت‌های زیادی برای ارتقاء سطح رفاه و پیشرفت مردم آسیا و نیز گسترش روابط پارلمانی دارد، گفت: اینها از موارد بسیار مهمی است که اعضا در جلسات مختلف بر آن تاکید کرده‌اند.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم که در قطعنامه پایانی کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی شاخص‌های رفاه و پیشرفت مردم آسیا و نیز چگونگی گسترش روابط پارلمانی مورد تاکید قرار گیرد و در آن گنجانده شود.

نماینده ریاست APA، با اشاره به جلسه گذشته کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی،گفت: ما در این جلسه شاهد همبستگی خوبی بین اعضا بودیم و این برای جلسات بعدی ما مورد نیاز است که باید مد نظر اعضا قرار گیرد.

شیت تصریح کرد: ما در این جلسه می‌خواهیم "ای پی ای" را به پارلمان اساسی و اثرگذار در سطح آسیا تبدیل کنیم که برای این کار نیازمند بودجه و هدف‌گذاری‌های مناسب هستیم و باید این کار صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروی انسانی مناسبی برای ای پی ای مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: جلسه امروز بسیار مهم است که می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد که یکی از نتایج مثبت و سازنده آن این است که APA یک نماینده واقعی برای تاثیرگذاری در سطح آسیا است.

نماینده ریاست APA، تصریح کرد: از طرف کشور کامبوج از ایران برای برگزاری این اجلاس تقدیر می‌کنم و معتقدم مشارکت فعالانه اعضا می‌تواند راهگشا باشد.

شیت در پایان گفت: اولین جلسه اجرایی کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی در سال 2016 میلادی و در کامبوج برگزار می‌شود.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...