نسخه چاپی

بیانیه ۱۱۲۶۰دانش آموز نخبه كشور در آستانه انتخابات

عکس خبري -بيانيه ?????دانش آموز نخبه کشور در آستانه انتخابات

بیش از 11 هزار 260 نفر از دانش آموزان نخبه کشور بیانیه‌ای را در تبیین شرایط حساس جهانی و دعوت مردم به حضور گسترده درانتخابات امضاء کرده‌اند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای تحت نفوذ صهیونیسم‌های جنایتکار، همواره بر مقابله با پیشرفت‌های علمی، صنعتی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی اصرار ورزیده است و با روشهای مختلف، بخصوص برای کاستن از رشد علمی ما و تضعیف روحیه جوانانمان به توطئه پرداخته است، ملت بزرگ و بصیر و جوانان هوشمند و با استعداد ما تاکنون سر خصم را به دیوار ناکامی کوبیده و پیوسته راه سرافرازی و موفقیت را درنوردیده‌اند.

شهادت دانشمندان هسته‌ای گواه شایسته‌ای بر دنائت دشمنان و اصالت اندیشه و حقانیت مردم ما در پیشرفت‌های علمی و صنعتی و بخصوص انرژی هسته‌ای می‌باشد.

حضور استوار ملت بزرگ نیز در صحنه‌های مختلف نشان داده است که این عزم و اراده قلبی به اندازه‌ای عمیق و پایدار است که توطئه و ترور نمی‌تواند آن را از امت مؤمن و جوانان دلاور و خردمند آن به سرقت ببرد.

حضور پرشکوه مردم آگاه و بصیر در همایش میلیونی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیست و دوم بهمن ماه نود تجلی ارادۀ سستی ناپذیر ملت ما بوده است و صحنه‌های شکوهمندتر پیش رو در دوازدهم اسفند نود یقینا پیغام درخشانی از استمرار عزت و سربلندی به دنبال خواهد داشت.

دانش آموزان اندیشمند حاضر در صحنه‌های علمی و پژوهشی و دارندگان اختراعات و ابتکارات که علمداران عرصۀ علمی آینده جامعه و رهروان صدیق دانشمندان شهید همچون علی محمدی، شهریاری، رضایی و احمدی روشن می‌باشند با تبعیت خالصانه از منویات تمدن ساز امام خامنه ای ( مدظله العالی ) که با درایت و قاطعیت نقش تاریخی تمدن ساز ملت بزرگ ایران را رهبری می‌نمایند، اعلام می‌کنند:

1- نقش بی‌بدیل رهبری انقلاب در شکل گیری، پیروزی و صیانت و هدایت انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست. بنابراین با بانگ رسای وحدت از تمامی جوانان، نوجوانان، پدران و مادران می‌خواهیم که همچنان بر این وفاداری پایدار باشیم و مسیر سعادت و سرافرازی را بپیمائیم.

2- صهیونیستهای سردرگم بدانند، اگر بیش از این هم ملت‌های دنیا را بفریبند و دزدانه ظرفیتهای سیاسی و مادی آنها را برای مقابله با ایران اسلامی بکار گیرند و با توطئه و ترور بخواهند مسیر تاریخ ما را عوض نمایند، هرگز نخواهند توانست به اراده خلل‌ناپذیر ما از سرچشمه جوشان ایمان و تاریخی پرشکوه سیراب می‌شود و عنایت الهی همواره یاور ما خواهد بود خدشه‌ای وارد سازند.

3- دولت‌هایی که به وسوسه و حیله‌گری‌های آمریکا و اسراییل به جمع "تحریم‌چی‌ها " بی اثر پیوسته‌اند یقینا تاکنون دریافته‌اند که این بازی بیش از ما به آنان آسیب خواهد رسانید و ذره‌ای از ارادۀ ما را نخواهد کاست.

4- از همه دوستان و هم سن و سالانی که به عرصۀ علمی پیوسته‌اند و استعدادهای خود را بروز کرده‌اند ، همۀ میلیونها نفری که در خود این توانایی‌ها را می‌بینند می‌خواهیم که بر این نکته با تأمل بیندیشند، پیشرفت علمی همواره محصول انسجام ملی و قدرت فرهنگ، اندیشه و سیاست ما خواهد بود. بنابراین اصرار داریم خانواده‌ها دوستان و آشنایان خود را ترغیب نمایند تا در پای صندوق‌های خاطره انگیز رأی پشتوانه‌های آیندۀ علمی و تمدنی کشور عزیزمان را رقم بزنند.

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...