نسخه چاپی

آموزشگاه و درمانگاه «موسسه تحقیقات حجامت ایران» پلمپ شد

آموزشگاه و درمانگاه موسسه تحقیقات حجامت ایران روز دوشنبه با دستور دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۹ تهران پلمپ شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم «پویا»؛ آموزشگاه و درمانگاه موسسه تحقیقات حجامت ایران روز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه با دستور دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 19 تهران پلمپ شد.

متن حکم پلمپ آموزشگاه و درمانگاه موسسه حجامت ایران که بر در ورودی این دو مرکز نصب شده به این شرح است:

«این مکان حسب دستور مقام قضایی بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 19 تهران به علت نداشتن مجوز از مراکز قانونی مربوطه تا اطلاع ثانوی پلمپ است.»

موسسه تحقیقات حجامت ایران در سال 1365 فعالیت خود را توسط حسین خیراندیش آغاز کرد و در سال 69 این موسسه به ثبت رسمی رسید و در همین سال فعالیت‌های آموزشی خود را نیز آغاز کرد.

این موسسه در سال 73 ـ 72 موفق به دریافت موافقت اصولی از وزارت بهداشت شد و در سال 83 با پیگیری این موسسه، بخشنامه وزارت بهداشت مبنی بر ممنوعیت حجامت در سطح کشور با حکم دیوان عدالت و شورای نگهبان ابطال شد و انجام حجامت توسط افراد واجد شرایط، شکل قانونی و رسمی به خود گرفت.

دوره‌های آموزشی و گواهی‌های صادر از سوی موسسه تحقیقات حجامت ایران از سال 83 و در پی حکم دیوان عدالت، مورد تایید رسمی وزارت بهداشت بوده است.

آموزشگاه موسسه تحقیقات حجامت ایران و دانشکده علمی تحقیقاتی طب سنتی و مکمل ارمنستان(شعبه ایران) در جنت آبادشمالی ،خیابان انصارالمهدی واقع شده است.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...