نسخه چاپی

ریزش مرگ بار استخر كشاورزی در جنوب پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از تخریب دیوارهای یك استخر كشاورزی در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه یك كارگر افغان كشته و یكی دیگر به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۱۵ و ۲ دقیقه عصر امروز حادثه تخریب دیوار یک استخر کشاورزی در جاده خاوران، روستای زمان آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور نجات گران آتش نشان، در محل حادثه مشخص شد در یک قطعه زمین کشاورزی، یک استخر برای آبیاری زمین های کشاورزی وجود دارد که دو تن از کارگران سبزی کار که مشغول کار بر روی دیوارهای این استخر بودند به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی دچار حادثه شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: به دلیل سست بودن خاک این استخر و همچنین بی احتیاطی کارگران، بخشی از دیوارهای استخر تخریب شده و هر دو کارگر زیر دیوارهای بتونی محبوس شده بودند.

وی اخاطرنشان کرد: در همان دقایق اولیه، آتش نشانان موفق شدند کارگر ۴۰ ساله افغان را زنده از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دهند.

ملکی با اشاره به اینکه کارگر اول به شدت دچار مصدومیت شده بود ادامه داد: با راهنمایی های وی، دومین کارگر حادثه نیز که در میان حجم زیادی از دیوارهای بتونی گرفتار شده بود جانمایی شد. آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فنی بخشی از دیوارهای بتونی را تخریب و متاسفانه جسم بی جان کارگر ۴۵ ساله را از زیر آوار خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: جسد کارگر ۴۵ ساله با هماهنگی ماموران پلیس حاضر در محل حادثه تحویل پزشکی قانون شد.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...