نسخه چاپی

حماسه ای دیگر

عکس خبري -حماسه اي ديگر

میلیون‌ها ایرانی در روز دهم اردیبهشت برای انتخاب ۶۸ نماینده باقی‌مانده مجلس دهم در ۲۰۷ حوزه انتخابیه به پای صندوق‌‌های رأی خواهند رفت و در برابر حیرت دشمنان ملت ایران، آزادانه افراد مورد وثوق خود را راهی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌كنند تا مجلسی انقلابی و دغدغه‌مند تشكیل شود؛

هفتمین روز از ماه پایانی سال ۱۳۹۴، بار دیگر ملت ایران حماسه‌ای وصف‌ناپذیر را رقم زد؛ حضور بیش از ۶۰ درصد از واجدان شرایط در انتخابات اسفند ماه سال گذشته، نشان داد که پیوند میان مردم و نظام اسلامی همچنان محکم و استوار است و مردم ایران با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها، دروغ‌پراکنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، به حکومتی که خود پایه‌ریزی کرده‌اند، عمیقاً اعتماد و اعتقاد دارند؛ پیوندی که نتیجه استمرار آن را می‌توان در پیشرفت ایران اسلامی، عزت جمهوری اسلامی و امنیت کشور مشاهده کرد. روشن است که اگر امروز قدرت‌‌های جهانی به پای میز مذاکره با ملت ایران آمده‌اند و حقوق ملت ایران را به رسمیت می‌شناسند؛ اگر امروز در جهنم خاورمیانه، کشور پهناور ایران امنیتی مثال‌زدنی را تجربه می‌کند؛ اگر کشورمان در عرصه‌های پزشکی، نانوتکنولوژی، هوافضا، سیستم‌های دفاعی و... گام‌های بلندی به سوی پیشرفت و توسعه برداشته است، ناشی از همین پیوند استوار و وحدت کلمه است؛ چراکه مردم نظام اسلامی را از خود دانسته و تنها راه غلبه بر مشکلات موجود کشور را در اصرار و امتداد این راه و تحکیم بیشتر این وحدت می‌دانند.
پیوند محکمی که بی‌تردید بار دیگر ایرانیان در آدینه پیش رو به نمایش خواهند گذاشت و حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید؛ میلیون‌ها ایرانی در روز دهم اردیبهشت برای انتخاب ۶۸ نماینده باقی‌مانده مجلس دهم در ۲۰۷ حوزه انتخابیه به پای صندوق‌‌های رأی خواهند رفت. انتخابات روز جمعه برای مردم، مسئولان، نامزدها و جریان‌های سیاسی اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا روندها، شرایط و ضرورت‌های هفتم اسفند در این مرحله نیز ساری و جاری است. افزون بر اینکه این ۶۸ کرسی که حدود یک‌چهارم نمایندگان مجلس را پوشش می‌دهد، تعیین‌کننده ترکیب مجلس آینده، مؤثر بر انتخاب رئیس و هیئت‌رئیسه و همچنین فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های تخصصی آن و روشن‌کننده نسبی انتخابات سال آینده خواهد بود.
از سوی دیگر، ترکیب مجلس آینده که در روندی مردم‌سالارانه رقم می‌خورد، قطعاً بر مسائل سیاسی داخلی و خارجی ما تأثیرگذار بوده و نقش زیادی را در پیشبرد مسائل برجام و نحوه برخورد ما با آمریکا و راهبردهای منطقه‌ای ما و دشمنان جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی دارد.
از این رو، اوضاع ویژه کنونی و رسیدن به افق بلند تمدن نوین اسلامی ایجاب می‌کند که در این مقطع نیز انتخاب‌کنندگان در پرتو دو راهبرد ثابت نظام، یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، آگاهانه و هدفمند با توجه به نیازها و اولویت‌های کشور، زمینه‌های شکل‌گیری مجلسی نفوذناپذیر و راه‌یابی نمایندگانی با روحیه انقلابی و معتقد به اقتصاد مقاومتی و به تبع آن، مقاوم‌سازی پایه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی کشور را فراهم کنند.


۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...