نسخه چاپی

بازیكنان من ساخته شده اند برای قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: بازیكنان ما در سه بازی آخر نیز باید از شخصیت قهرمانی برخوردار باشند.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، برانکو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی با نفت تهران صحبت کنم از بازیکنانم به خاطر شخصیت بالایشان مقابل استقلال اهواز تشکر می‌کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما از شرایط خود در هفته های پایانی آگاهی داریم رقبای ما انگیزه زیادی برای تقابل با پرسپولیس دارند از هواداران می‌خواهم که به عنوان یار دوازدهم در بازی بانفت تهران نیز به حمایت خود ادامه دهند. آنها در مقابل استقلال اهواز با شرایط وحشتناک تیم را حمایت کردند.

برانکو تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که در بازی با استقلال اهواز اتفاق بدی برای هواداران و بازیکنان رخ نداد از هواداران پر شورمان می‌خواهم در بازی فردا نیز یاور پرسپولیس باشند تا در مقابل نفت به هدفمان برسیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: همه بازی ها برای پرسپولیس سخت است اما از بازیکنانم انتظار دارم در سه بازی آخر نیز شخصیت قهرمانی داشته باشند تا به هدفمان برسیم.

وی در باره مصدومان و محرومان تیم پرسپولیس گفت: بنگر، کمندانی و رضا خالقی فر به علت مصدومیت و رامین رضائیان را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

برانکو درباره غیبت مدافعان تاثیر گذار این تیم مقابل نفت تهران گفت: به طور طبیعی نبود این بازیکنان محدودیتهایی را دراین پست به وجود می‌آورد اما بابک حاتمی و اومانیا قرار به ترکیب اضافه شوند بابک حاتمی در ابتدای فصل بازیکن ثابت پرسپولیس بوده و نشان داده که می‌شود رویش حساب کرد.

وی درباره مشکلات مالی نفت تهران گفت: سوال خوبی پرسیدید من به این مسائل توجهی نمی‌کنم زیرا مطمئن هستم نفتی ها با انگیزه بالا به مصاف پرسپولیس می‌آیند. نفتی ها بیراندوند، سید جلال حسینی و وحید امیری را به عنوان ملی پوش در اختیار دارند اما ما ملی پوش کمتری داریم. قبل از بازی با گسترش فولاد در مورد مشکلات مالی نفت و حضور آنها در خوابگاه ورزشگاه صحبت می‌شد اما آنها با شایستگی مقابل گسترش فولاد به پیروزی رسیدند.

وی درباره ادعای منصوریان که راه قهرمانی پرسپولیس را ناهموار می‌کنیم بیان کرد:‌منصوریان انسان بسیار بزرگی است وی در خارج از کشور فوتبال بازی کرده و در مربیگری هم نشان داده که استعداد ویژه ای دارد تصور می‌کنم که وی برای موفقیت تیمش به میدان می‌آید و به استقلال کاری ندارد تیم نفت در ورزشگاه تختی برابر استقلال با نتیجه یک بر صفر برنده شد. منصوریان به عنوان مربی تمام تلاش خود را برای موفقیت نفت به کار می‌گیرد می دانم که استقلال در قلب منصوریان جا دارد اما چیزی که مشخص است این است که بازی با نفت بسیار مشکل است.

برانکو درباره همزمانی برگزاری مسابقات لیگ برتر در هفته‌های پایانی اظهار داشت: همین موضوع در لیگ های حرفه‌ای هم وجود دارد و هم زمانی مسابقات حرف و حدیث ها را کاهش می دهد چرا که تیم های دیگر منتظر نتایج دیگر تیم ها نمی‌ماند. همچنین دیدید که سال پیش قهرمان در آخر فصل مشخص شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد لیست مازاد این تیم بیان کرد: بابت این سوال هم تشکر می‌کنم من و طاهری با عنوان کسانی که مسئولیت رسمی داریم تاکنون درباره ماندن و جدا شدن بازیکنان صحبت نکردیم ما تا پایان فصل فرصت داریم و پس از آنالیز و تحلیل نفرات مد نظر را جذب می‌کنیم به هر حال الان وقت فکر درباره بازیکنان مد نظرمان را نداریم.

وی در پایان درباره صحبت های علی دایی خاطر نشان کرد: ما توجهی به نتایج سایر تیم ها نداریم و به نتیجه تیم خود فکر می‌کنیم.

برانکو پس از پایان نشست خبری در مواجهه با مظلومی با زبان فارسی خوش و بش گرمی کرد و مظلومی هم با اشاره به خبرنگاران گفت: ما مربیان با یکدیگر خوب هستیم.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...