نسخه چاپی

در شهرستان پاكدشت رخ داد؛

اقدام بی شرمانه علیه زن جوان

فرمانده انتظامی شهرستان پاكدشت از دستگیری عامل هتك حیثیت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "سلمان آدينه وند" گفت: در پي شكايت خانمي مبني بر اينكه فرد يا افراد ناشناسي در يكي از شبكه هاي اجتماعي اقدام به انتشار تصاوير و درج مطالب توهين آميز عليه او و خانواده اش، موجب خدشه دار شدن وجهه اجتماعي و مزاحمت براي وي شده اند موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي ، و باانجام اقدامات تخصصي ويژه ، شماره تلفن اکانت مورد ادعاي شاکي شناسايي و فرد مذکور دستگير شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي معترف و انگيزه خود از اين عمل مجرمانه را خصومت شخصي از فرد شاكي و خانواده او عنوان كرد ،تصريح داشت: نامبرده جهت سير مراحل قانوني پرونده تحويل مراجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت در پايان به كساني كه اقدام به انتشار خلاف واقع و توهين نسبت به اشخاص درسايتها و شبكه هاي مجازي مي كنند هشدار داد و خاطرنشان کرد: طبق قانون جرائم رايانه اي هر كس بوسيله سامانه هاي رايانه اي يا مخابرات اكاذيبي را منتشر نمايد افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي گردد.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...