نسخه چاپی

مرعشی: دشمن ما فقر است

سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی گفت: دشمن ما عقب ماندگی ، بیكاری جوانان تحصیل كرده ، فقر و ضعف در مباحث مربوط به زیر بناهای اساسی كشور است و باید همه از فارس و تركمن برای توانمند شدن تلاش كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سيدحسين مرعشي عصرچهارشنبه در جمع حاميان و اعضاي ستاد مردمي يكي از دو نامزد راه يافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم از غرب استان گلستان در بندرتركمن، افزود : هر كسي ما را از مسير سازندگي و خدمت رساني به مردم دور كند، او دشمن واقعي ما است.

وي همزيستي مسالمت آميز فارس و تركمن و شيعه و اهل تسنن را بهترين نماد وحدت عنوان كرد و گفت: اين وحدت باعث مستحكم تر شدن ما در مقابل دشمنان مي شود.

مرعشي اضافه كرد: دشمن اهل تسنن، شيعه نبوده و دشمن شيعه نيز اهل تسنن نيست، بلكه دشمن كسي است كه ما را از خدمت رساني به مردم دور كند.

وي با اظهار اميدواري براي راهيابي نماينده تركمن و اصلاح طلب غرب گلستان ادامه داد؛ با حضور اين نماينده در مجلس و كمك دولت، توسعه و سازندگي ايران پيگيري مي شود و با توسعه غرب استان گلستان خدمت به مردم در اين منطقه رونق مي گيرد.

وي همچنين ادامه داد: درجمهوري اسلامي ايران هيچ كس قادر نيست راي مردم را تحت تاثير قرار دهد، من دو دوره در مجلس نماينده بودم به شما اطمينان مي دهم كه با اطمينان خاطر به پاي صندوق راي برويد.

مرعشي ادامه داد: شايد كساني بتوانند با استفاده از ابزار و قدرت قانوني خود براي بعضي شخصيت هاي سياسي محدوديت ايجاد كنند، اما با توجه به فرمايشات بنيان گذار كبير انقلاب و رهبر معظم انقلاب و نص قانون اراده شما، اراده غالب است و هيچ كس نمي تواند اين اراده را تغيير دهد، راي مردم سازنده و تاثير گذار است.

نمايندهٔ دوره‌هاي پنجم و ششم مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: ما بايد به كشورهاي منطقه نيز نگاهي بكنيم كه تفرقه اهل سنت و تشيع آنها را در مقابل هم قرار داده و با دست آويز كردن اختلافات مذهبي و قومي جهان اسلام را دچار جنگ و خون ريزي كرده اند و بايد ارزش و حرمت وحدت در كشور را حفظ كنيم و كشوري بسازيم كه مايه افتخار شود، پيام صلح و دوستي داشته و سازندگي را شاهد باشيم.

استان گلستان با يك ميليون و850 هزار نفرجمعيت در گستره 14 شهرستان و بالاترين درصد مشاركت كشوري در دور اول انتخابات مجلس دهم؛ درمجموع 7 كرسي در خانه ملت دارد.
جمعه دهم ارديبهشت ماه جاري دور دوم انتخابات در 55 حوزه انتخابيه باقيمانده كشور از جمله سه حوزه استان گلستان برگزار مي شود.

حوزه انتخابيه غرب استان گلستان شامل شهرستان هاي گميشان، بندرگز، بندرتركمن و كردكوي داراي يك كرسي نمايندگي درمجلس شوراي اسلامي هستند.كردكوي با افزون بر75 هزار نفر جمعيت در فاصله 27 كيلومتري گرگان واقع است، بندرگز نيز با بيش از50 هزار نفر جمعيت در42كيلومتري غرب مركز گلستان واقع مي باشد، شهرستان هاي گميشان و بندرتركمن هر يك با افزون بر60 هزار نفر جمعيت در شمال غرب گلستان واقع هستند.

دردور نخست انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه هفتم اسفند 94 برگزار شد جمع آراي ماخوذه در حوزه انتخابيه كردكوي، بندرتركمن،بندرگز و گميشان 138170 بود كه رامين نور قلي پور با 32565 راي ورحمت اله جلالي با 24733 راي به دور دوم راه يافتند.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...