نسخه چاپی

نبض تند تبلیغات انتخابات در بروجرد

ساعات قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات در بروجرد به سرعت می گذرد و لحظه به لحظه نبض تبلیغات تند و تندتر می شود.

به گزارش نما به نقل از بازتاب بروجرد تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از چند روز قبل آغاز شده و تا 24 ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه دارد اما عصر امروز و در آخرین شب تبلیغات شهر حال و هوای دیگری داشت.

خیابانها، کوچه ها، معابر ، ستادها همه و همه حکایت از اوج تبلیغات چهار نامزد انتخاباتی در بروجرد را داشت که در حال تبلیغات بودند و هر کدام از پشت تریبونها کاندیدای مورد نظر را با وعده هایشان به مردم معرفی می کردند.
این در حالی بود که کف خیابانها خصوصا خیابان تختی پوشیده از پوسترهایی بود که طرفداران کاندیداها در بین رهگذران و اقشار مختلف مردم توزیع می کردند.

گرچه برای تبلیغات مکان هایی با داربست برای کاندیداها در نظر گرفته شده بود اما در واپسین ساعات تبلیغات علاوه بر این مکانها، در و دیوار شهر از این تبلیغات در امان نماندند و برای چسباندن پوسترهای رنگارنگ انتخاب شدند.
در این میان هم بازار داغ پذیرایی ستادها از مردم با شیرینی، شکلات ، شربت و چای بسیار داغ بود و در برخی از ستادها میز و صندلی برای پذیرایی در نظر گرفته شده بود .
یکی از کاندیداهای بروجرد در مقابل ستاد خود یک ایستگاه نقاشی برای کودکان در نظر گرفته بود و کودکان هم در این تبلیغات انتخاباتی نقاشی های رنگارنگ می کشیدند.

ستاد تبلیغاتی یک کاندیدای دیگر در بروجرد نمایشگاه عکسی با موضوعات مختلف طلاق، کودکان کار، اعتیاد و ... را برپا کرده بود تا شهروندان در هنگام گذر از این ستادها نگاهی هم به این عکسها داشته باشند.
خلاصه امروز صدای موزیک در ستادها بالا گرفته بود و شور انتخاباتی در همه جا دیده می شد و طرفداران برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نمی کردند.
سخنرانی کاندیداها یکی پس از دیگری در مقابل ستادهای انتخاباتی در آخرین لحظات تبلیغات و بیان کردن برنامه های آینده آنها نیز مشاهده می شد.
از همه اینها که بگذریم در این ساعات باقیمانده تبلیغات انتخاباتی، فضای مجازی شور و هیجان بیشتری دارد و طرفداران کاندیداها در کانال های مختلف هم در حال تبلیغ هستند و بی سر و صدا دائما پیام های مختلف و یا عکسهای گوناگون را به نمایش می گذارند.
حالا مردم بروجرد آماده هستند تا در روز 10 اردیبهشت ماه بار دیگر به پای صندوق های رای روند و از بین چهار نامزد انتخاباتی علاء الدین بروجردی، عباس گودرزی، هادی مقدسی و فاطمه مقصودی دو نفر را انتخاب نمایند.

۱۳۹۵/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...