نسخه چاپی

مسولین آمده اند كه احقاق حق شهروندی كنند

آن شهری و اقتصاد شهری بنگریم اساتید و علمای این علم چنین عملكردی را تحصین كرده و كاملا صحیح می دانند؛ زیرا امروزه راه های مستقیم كسب درآمد شهرداری ها در وحله اول مطالبات ؛عوارضات و مستغلات می باشد و در وحله دوم بودجه از دولت و مسایل غیره می باشد.

به گزارش نما به نقل از تنگستان نما، اهرم شهری و اقتصاد شهری نگاه کنیم اساتید و علمای این علم چنین عملکردی را تحصین کرده و کاملا صحیح می دانند؛ زیرا امروزه راه های مستقیم کسب درآمد شهرداری ها در وحله اول مطالبات، عوارضات و مستغلات می باشد و در وحله دوم بودجه از دولت و مسایل غیره می باشد.

مسلما راه های کسب درآمد فراوانی وجود دارد که از لحاظ اقتصادی جای بسیار تامل و هم اندیشی با متخصصان و علمای اقتصاد و برنامه ریزی شهری می باشد که دراین مجال نمی گنجد.

در واقع مسولین آمده اند که احقاق حق شهروندی کنند؛ پس چرا مطالبه گرنباشیم؟

در واقع مسئولین مجری حقوق شهروندی می باشند بنابراین همسو باشیم همدل باشیم و در واقع ایده ال باشیم اگر شهری ایده ال را خواستاریم .

در وحله دوم خطالب بنده به مسولین ذیربط به حقوق شهروندی میباشد، همان طور که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی «ره» فرمودند:

(مردم ولی نعمت ما هستند)

جا دارد این نکته را اضاف کرد که اگر شهروندان شهری روحیه مطالبه گری نداشتند مسولین محترم با هم اندیشی و شناسایی پتانسیل های موجود آن منطقه به اقدام و عمل بپردازند و به حق مجری حقوق مردم باشند، شهر اهرم با وجود پتانسیل های فروانی که دارد که بنده در مقالات قبل بطور مختص اختصاص داده ام و در اینجا تکرار مکررات نخواهم کرد .

بیکاری و فقر عوامل اصلی در عقب ماندگی شهرمان دارد که متاسفانه مسولین محترم به یک روز مرگی دچار شده اند و تغییر اساسی باید ایجاد کرد؛ یکی از بهترین راه ممکن که درحال حاضر گرفتن راهکار و نظرسنجی با برگزاری هم اندیشی با جوانان و اساتید و متخصصان عمران شهری و اقتصاد دانان که بصورت کار گروه دایمی و منسجم برگزار شود و به وفور این متخصصان و استاتید در شهرستان ما وجود دارند ولی متاسفانه استفاده نکرده ایم .

بی شک با هم اندیشی بطور جد و گرفتن راهکار و اجرایی کردن آن شهری ایده ال خواهیم داشت چرا که مردم و مسولین همسو و همدل خواهند شد.

به امید تغییر روحیه مطالبه گری شهروندان شهر عزیزم اهرم و همسو شدن با مسولین انشالله.

به امید شهری ایده ال

من الله توفیق

۱۳۹۵/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...