نسخه چاپی

شكایت عراق از عربستان در فیفا

رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت: علیه فدراسیون فوتبال عربستان سعودی به فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - شكایت می كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا،«عبدالخالق مسعود» رئیس فدراسیون فوتبال عراق روز پنجشنبه این تصمیم را پس از آن گرفت كه نشست سه جانبه روسای فدراسیون عربستان سعودی، امارات متحده عربی و عراق در دوحه قطر نتیجه ای در بر نداشت.
وی افزود: عربستان سعودی به هیچ عنوان حاضر به بازی با عراق در خاك ایران نیست و به همین دلیل ما علیه آنها به فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - شكایت می بریم.
رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت: نشست سه جانبه مسئولان فوتبال عراق، عربستان سعودی و امارات در دوحه نتیجه ای در بر نداشته است و مسئولان عربستان همچنان كارشكنی می كنند.
مسعود در نشست سه جانبه بررسی میزبانی عراق در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گفت: تصمیم كنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر نپذیرفتن كشور ایران به عنوان میزبان بازی خانگی عراق ظالمانه است.
وی افزود: عراق از حق كشور خود در تعیین میزبانی بازی ها در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دفاع می كند.
عراق به دلیل محرومیت از میزبانی به دلیل مسایل امنیتی، كشور ثالث ایران را به عنوان میزبان خود در مرحله مقدماتی مسابقه های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه پیشنهاد داده است.
«یوسف یعقوب السركال» رئیس فدراسیون فوتبال امارات كه كشورش از عربستان پیروی می كنند، نیز گفت: باید هرچه سریعتر برای این موضوع راه حلی پیدا كرد تا تیم های ملی سه كشور عراق، امارات و عربستان از بلاتكلیفی در آیند.
«احمد بن عید» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نیز در این نشست سه جانبه بار دیگر تاكید كرد كه كشورش درهیچ شرایطی آماده بازی با عراق یا هر كشور دیگری در خاك ایران نیست.
در رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تیم های ملی ژاپن، استرالیا، عربستان، عراق، تایلند و امارات در یك گروه قرار دارند.

۱۳۹۵/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...