نسخه چاپی

غیبت معنادار برخی بازیكنان در اردوی ایران

سایت فدراسیون جهانی بسكتبال نوشت: غیبت معنی دار برخی بازیكنان مثل حامد آفاق، صمد نیكخواه بهرامی، جواد داوری و سعید داورپناه در اردوی تیم ملی بسكتبال ایران، جلب توجه می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پس از اعلام نام 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در مطلبی به نقد لیست ارائه شده توسط «درک باوئرمن» پرداخته است. در این مطلب آمده است:

تیم ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو از حضور حامد حدادی، آسمان‌خراش خود بهره خواهد برد. حدادی از سال 2007، یعنی وقتی که تیم ملی ایران به عنوان قهرمانی آسیا رسید و به المپیک 2008 پکن صعود کرد، مهره اصلی تیم ملی است. او همچنین در جام جهانی اسپانیا نیز حضور داشت.

بازیکنانی مثل اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، محمد جمشیدی، محمد حسن‌زاده، اصغر کاردوست و بهنام یخچالی که در مسابقات قهرمانی آسیا - سال گذشته - حضور داشتند نیز در لیست اولیه باوئرمن برای انتخابی المپیک حاضر هستند. ارسلان کاظمی نیز که در جام‌های جهانی 2010 و 2014 عضو مهمی از تیم ایران بود، به اردو دعوت شده است.

در این بین غیبت معنادار برخی بازیکنان مثل حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، جواد داوری و سعید داورپناه جلب توجه می‌کند و به‌نظر جایی در مسابقات انتخابی المپیک در تورین ندارند. صمد در پایان مسابقات قهرمانی آسیا که سال قبل در «گانگشا» برگزار شد، جزو پنج بازیکن برتر جام بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی رده‌بندی مقابل ژاپن و پیروزی بر این تیم داشت.

تیم ایران در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف مکزیک و یونان می‌رود. اگر این تیم بتواند در گروه خود اول یا دوم شود در نیمه نهایی با دو تیم برتر گروه دیگر شامل ایتالیا، کرواسی و تونس مصاف خواهد داد تا در نهایت یک تیم راهی ریو شود.

تیم ایران پیش از مسابقات انتخابی المپیک در تورنمنت‌ اطلس و همچنین با کشورهای لتونی و نیوزیلند روبه‌رو خواهد شد.

۱۳۹۵/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...