نسخه چاپی

برانكو: شانس قهرمانی پرسپولیس از استقلال كمتر نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شانس قهرمانی ما از دو استقلال كمتر نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سرخ‌پوشان در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نفت و اینکه آیا قهرمانی از دست رفته اظهار داشت: متاسفانه این اتفاق رخ داد هیچ کس نه دوست داشت نه انتظار داشت که چنین اتفاقی رخ بدهد. آن چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که هم‌اکنون آماده 2 بازی آینده شوند. معلوم شد که از قبل هم اشتباه پیش‌بینی نکرده بودم که کار سختی داریم. لیگ ایران لیگ برابری است.

وی ادامه داد: باید روز به روز آماده‌تر باشیم و باانگیزه در بازی حاضر شویم.

سرمربی سرخ‌پوشان در مورد اینکه آیا قهرمانی از دست پرسپولیس خارج شده گفت: فقط وظیفه ما برد است ببریم و ببریم بقیه دست خداست. مثل 2 تیم دیگر شانس داریم. از استقلال و استقلال خوزستان شانسمان کمتر نیست. همه چیز باز است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اشتباه بازیکنان و داور در دیدار روز گذشته تاکید کرد: فقط سرمان به کار خودمان گرم است. اعتماد به ارگان‌های ذیربط داریم. درست است گل اول آفساید بود اما آن طور که در بازی‌های گذشته حاضر شدیم بازی نکردیم. نفت بهتر بازی کرد و مزد آن را گرفت اما محکم می‌توانم بگویم که مستحق باخت نبودیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانش مغرور نشده بودند گفت: غرور دیده نمی‌شد. این مسئله آخر فصل معلوم می‌شود که کل فصل به خاطر وقایع مختلف تحت فشار سنگین بوده‌ایم و با وجود این مسائل بازیکنان خوب کار کرده‌اند قطعا تماشاگران این مسائل را فراموش نمی‌کنند که به خاطر همین هم حمایت می‌کنند. مثل تیم‌های نفت و استقلال خوزستان نبودیم و مشکلات زیادی داشتیم. قطعا بازیکنان ما با فشارهای زیاد خوب کار کردند.

برانکو در مورد اینکه آیا بازیکنان پس از شکست مقابل نفت جریمه می‌شوند گفت: آنها را جریمه کردم و 2 روز به بازیکنان استراحت دادم!

وی در مورد اشتباهات سوشا و بابک حاتمی یادآور شد: ساده‌ترین کار این است که یک بازیکن را پس از شکست مقصر بدانیم. یک بازیکن را نمی‌توان مقصر دانست. نه در گلزنی و نه در گل خوردن یک نفر دخیل نیست. هر کسی می‌تواند اشتباه کند گل نزند و یا گل بخورد. دیروز اشتباه داشتیم اما زیاد نبود. بازی طوری بود که باید این اتفاق می‌افتاد باید بدانید که 22 بازی بدون باخت بودیم.

وی در مورد بازی با گسترش فولاد و شکست این تیم مقابل سپاهان تاکید کرد: البته مسئله غیر منتظره‌ای نیست سپاهان قهرمان سال گذشته و در اصفهان هم بازی داشته است. خیلی عجیب نیست.

برانکو در مورد اینکه آیا به قهرمانی پرسپولیس امیدوار هست گفت: طبیعی است تمام اهداف ما در مسیر قهرمانی و این 2 بازی قرار گرفته است.

۱۳۹۵/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...