نسخه چاپی

تكواندوكاران ایران رقبای خود را در المپیك شناختند

عکس خبري -تکواندوکاران ايران رقباي خود را در المپيک شناختند

قرعه كشی رقابت های تكواندو بازی های المپیك عصر دوشنبه برگزارشدكه طبق نتیجه آن'یوسف كرمی'كاپیتان تیم ملی با قرعه بسیار سختی روبرو شد، اما محمد باقری معمتد راه همواری برای رسیدن به دیدار پایانی دارد.

براساس قرعه کشي انجام شده و در وزن منهاي 68 کيلوگرم ،''محمدباقري معتمد'' روز پنجشنبه درنخستين مبارزه خود به مصاف ''ديويد بوي'' از آفريقاي مرکزي مي رود. وي در صورت پيروزي، در دومين ديدار با برنده ''روح اله نيک پا''از افغانستان و ''ميشل لونفسکي'' از لهستان روبرو خواهد شد.

دراين وزن،''سروت تزگول'' قهرمان بلامنازع جهان که رقيب اصلي معتمد محسوب مي شود در سوي ديگر جدول حضور دارد وبا اين اوصاف معمتد و تزگول تا مبارزه نهايي با هم روبرو نمي شوند. ''محمد باقري معمتد'' روز پنحشنبه 19 مردادماه به مصاف حريفان مي رود. در وزن منهاي 67 کيلوگرم بانوان،''سوسن حاجي پور'' در نخستين مبارزه با '' کارمن مارتن'' از استراليا روبرو مي شود و در صورت پيروزي بايد با برنده مبارزه نمايندگان سوئد و مصر رقابت کند. اما در وزن منهاي 80 کيلوگرم مردان، ''يوسف کرمي'' کاپيتان تيم ملي ايران با قرعه سختي روبرو شده است. کرمي در نخستين مبارزه با ''نيکولاس گارسيا'' تکواندوکار سرشناس اسپانيايي روبرو خواهد شد و در صورت پيروزي به مصاف برنده مسابقه ''محمد لوتالو'' از بريتانيا و ''فرهاد نگاتوف'' از تاجيکستان مي رود. کاپيتان تيم ملي ايران براي رسيدن به ديدارنهايي بايد با برنده مسابقات''رامين عزيزف'' قهرمان مسابقات انتخابي المپيک از جمهوري آذربايجان و '' استيون لوپز''قهرمان اسبق جهان و المپيک از آمريکا را در جدول خود مي بيند. حاجي پور و کرمي روز جمعه روي شياپچانگ مي روند.


۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...