نسخه چاپی

ایرانی‌ها نمی‌توانند به كافی‌شاپ بروند!


به گزارش نما، روزنامه وطن امروز نوشت:


ایرانی‌ها نمي‌توانند به کافی‌شاپ بروند!

ماهنامه آتلانتیک در گزارشی با عنوان «تازه‌ترین کارهایی که نمی‌توانید در ایران انجام دهید» به قلم «مکس فیشر» مدعی شده در ایران مردم حق رفتن به کافی‌شاپ و تماشای مرغ در تلویزیون را ندارند!

در بخشی از این گزارش می‌خوانیم: «مقامات ایرانی 2 راه برای سرکوب تعطیلات آخر هفته پیدا کرده‌اند: ایرانی‌ها نمی‌توانند بعد از این در کافی‌شاپ‌ها حضور یابند یا خوردن مرغ در تلویزیون را ببینند».

نویسنده که تحلیل خود را بر اساس دریافت غلط خود از وضعیت داخل ایران استوار کرده در ادامه می‌افزاید: «محدودیت‌های جدید، نامعقول و مضحک به نظر می‌رسد و واقعا هم همین‌طور است ولی با توجه به منطق داخلی اعمال فشار و ظلم بر ایرانیان، این محدودیت‌ها تا حدودی معنادار می‌شود».


هراس خاتمی از افشای خیانت‌های هسته‌ای

محمد خاتمی بشدت از افشای کوتاهی‌ها و خیانت‌های دولت اصلاحات در قضیه مذاکرات هسته‌ای و همچنین کلیت صنعت هسته‌ای کشور دچار نگرانی و ترس شده است.

نگرانی و ترس خاتمی تا حدی است که تیمی را مامور کرده تا اطلاعات موجود و برخی حقایق را وارونه جلوه دهند. برای مثال، بیانیه اخیر محمدرضا خاتمی، دبیرکل سابق حزب منحله مشارکت که در دوران مجلس ششم به عنوان نایب‌رئیس مجلس منویات برخی جریان‌های خاص سیاسی را دنبال می‌کرد در همین راستای ترس محمد خاتمی و ماموریتی که به نزدیکانش داده دنبال می‌شود.

محمدرضا خاتمی در این بیانیه مدعی شده که نمايندگان مجلس ششم طرحي سه‌فوریتی برای پذیرش پروتکل الحاقی به مجلس وقت ارائه نکرده‌اند!

محمدرضا خاتمی به عنوان نایب‌رئیس مجلس ششم در حالی تلاش خود و هم‌طیفانش در جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را برای پذیرفتن پروتکل الحاقی تکذیب می‌کند که جست‌وجویی ساده در اینترنت یا نگاهی به آرشیو روزنامه‌ها کذب بودن ادعای او را ثابت می‌کند.

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...