نسخه چاپی

اختصاصی نما

مدافعان حرم از تبار مردان شاهنامه اند

در این موقعیت و با چنین باور هایی عده ایی از این موضوع دم می زنند كه مدافعان حرم برای حقوق چند میلیونی راهی كشورهای دیگر می شوند كسی نیست به این دوستان به ظاهر روشن فكر بگوید شما در ازای یك میلیون انگشتت را میدهی؟ كه حال برای چند میلیون از جانت بگذری و آن را روبروی تانك قرار دهی!؟ و قطعا این ادعا به دور از واقعیت و به دور از صدق است.

ياسمين خواجه علي- شاعر مدافع محمد زهره‌وند، از رزمنده‌گان تیپ ۷۱ حضرت روح الله که به تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۴ شمسی، در دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، درسوریه به شهادت رسید:
اگر آن شیخ وهابی به درد آرد دل رهبر ****** به قصد حنجرش بستیم همه سربندها بر سر
همان سر بند یا زهرا که گر بندیم به پیشانی ****** شویم آتش، شویم باروت، شویم قاسم سلیمانی ... !
ایرانیان از دیرباز به غیور بودن و شهامت و دلاوری زبان زد تاریخ بودند. شما اگر داستانهای شاهنامه را از دیده‌ی نظر گذرانده باشید هیچ‌وقت در هیچ روایاتی به جنگی برنخواهید خورد که ده نفر برای جان یک نفرهمزمان به میدان بیایند، همیشه جنگ ها تن به تن رخ داده و با برقراری عدالت همراه بوده است ، مانند داستان رستم و سهراب رستم و اسفندیار و دیگر رشادت های بازگو شده در تاریخ.
حال با این سابقه تاریخی در این روزگار غریب که کشورها، هم دست می شوند برای به خاک نشاندن یک همسایه در همجواری ما، برخی به اصطلاح روشنفکرجامعه و دنیا توقع دارند غیرت ایرانی آرام سر جای خودش بنشیند و کاری نکند که مبادا نقشه های یکسری نقش برآب شود.
مردان غیرتمند سرزمین من تا پای ناموسشان به میان مي یاید دیگر بر جای نشستن و دم نزدن را ممکن نمی دانند با چنین بزرگانی شما چطور توقع دارید زمانی که عمه ائمه سلام الله علیها، خانم زینب کبری، حرمشان مورد تعدی دشمن قرار می گیرد مردان انقلابی کشورم زبان ببندند و هیچ نگویند! مسلم است که به پای می خیزند و از آقای خود سید علی خامنه ایی اذن جنگ می طلبند!
اگر مردان سرزمینم در طول تارخ از ترس جانشان گوشه ایی می‌نشستند تا ببینند سرنوشت برای آنها چه رقم خواهد زد ، در این سالها که دشمنان بسیاری به کشورم حمله ور شده بودند بارها بود که بی خانه شده بودیم و مردانمان سر بریده از دروازه های شهرها آوریزان بودند و زنانمان به کنیزی رفته بودند! کشور من کشوری است که تنها به افق حق و حقیقت می نگرد، بی عدالتی را تاب نمی آورد و توان زور گویی به مظلوم را ندارد. مردان سرزمینم برای عقیده، باور، ائمه و دفاع از مرزهای بیرونی کشورشان راهی سرزمین های همسایه شده اند تا دشمن را ازخاک دوست بیرون بیاندازند تا نکند خدایی نکرده پایشان به کشورمن باز شود و مال و ناموس مورد تجاوز و غارت قرار گیرند.
حال در این موقعیت و با چنین باور هایی عده ایی از این موضوع دم می زنند که مدافعان حرم برای حقوق چند میلیونی راهی کشورهای دیگر می شوند کسی نیست به این دوستان به ظاهر روشن فکر بگوید شما در ازای یک میلیون انگشتت را میدهی؟ که حال برای چند میلیون از جانت بگذری و آن را روبروی تانک قرار دهی!؟ و قطعا این ادعا به دور از واقعیت و به دور از صدق است.
رهبر انقلاب در این دیدار خطاب به خانواده‌های شهدای حرم فرمودند:
"حقیقتـا هـم شـهدای شـما، هـم خانواده‌هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ی ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند: یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند. امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور. اگـر جلویـش گرفتـه نمی‌شـد مـا بایـد اینجـا در کرمانشـاه و همـدان و بقیـه اسـتان‌ها بـا اینهـا می‌جنگیدیـم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیـم. در واقـع ایـن شـهدای عزیـز ما جـان خودشـان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.
امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شـهادت رسـیدند. ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت. این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی‌شـود."
باشد که به مدافعان حرم احترام گذاشته، بزرگی آنها را ارج نهیم، از زحماتشان سپاسگذار باشیم و همیشه در راه آنان و در راه حق و حقیقت قدم برداریم.

باید این شهر به آرامش خود برگردد که شب جمعه حرم روضه ی مادر دارد

۱۳۹۵/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...