نسخه چاپی

مس اولین امتیاز را از استقلال گرفت

تیم فوتبال مس كرمان موفق شد در خانه خود استقلال را با تساوی بدون گل متوقف كند تا اولین امتیاز خود را در فصل جدید لیگ برتر كسب كند.


به گزارش نما، تيم‌هاي فوتبال مس كرمان و استقلال از ساعت 22:30 در كرمان به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.
فریدون زندی در دقیقه 23 یک گل زد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. این گل را هم مثل بازی کسی ندید زیرا فقط دقایقی از دیدار دو تیم به دلیل رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک از تلویزیون پخش شد.
كرماني‌ها با اين تساوي به اولين امتياز خود از چهار بازي ابتدايي فصل جديد دست يافتند. در اين ديدار رضا عنايتي، وحيد اسماعيل بيگي و ميلاد جهاني از مس و حنيف‌عمران‌زاده از استقلال با كارت زرد داور جريمه شدند.

استقلال با اين تساوي 7 امتيازي شد و در جايگاه هشتم جدول قرار گرفت. مس كرمان نيز با يك امتيازي كه از اين بازي كسب كرد، همچنان در جايگاه هفدهم جدول باقي ماند.

ترکیب مس کرمان:
آرمان شهدادنژاد، وحید اسماعیل‌بیگی، شجاع خلیل‌زاده( از دقیقه 20 جلال کرمی)، مهدی محمدی، حسین کاظمی( از دقیقه 70 مهرداد کریمیان)، فرهاد سالاری، فرزاد حسین‌خانی، ایوان پتروویچ، شهرام گودرزی( از دقیقه 87 میلاد جهانی)، احمد حسن‌زاده، رضا عنایتی

سرمربی: ابراهیم قاسمپور

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظرِی، امیرحسین صادقی، علی حمودی( از دقیقه 46 حنیف عمران‌زاده)، خسرو حیدری، جواد نکونام، فابیو جانواریو( از دقیقه 83ساموئل)، فریدون زندی، هاشم بیک‌زاده سیاوش اکبرپور و امین منوچهری( از دقیقه 55 آرش برهانی)

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...