نسخه چاپی

شرایط سقوط تیم ها به لیگ دسته اول اعلام شد

رئیس كمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران شرایط سقوط تیم ها به لیگ دسته اول را بیان كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ غلامرضا بهروان در مورد شرایط تیم های سقوط کننده به لیگ دسته اول اظهار داشت: سه تیم انتهای جدول لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد. بر اساس آئین نامه هم شرایط رتبه بندی تیم ها در جدول لیگ برتر ابتدا امتیاز بیشتر، سپس تفاضل گل بهترو بعد از آن گل زده بیشتر خواهد بود و در نهایت اگر همه این موارد مساوی باشد بازی رودرو ملاک قرار می گیرد.

وی با اشاره به شرایط حساس در انتهای جدول بین دو تیم سیاه جامگان و ملوان اظهار داشت:اگر ملوان و سیاه جامگان در هفته پایانی مسابقات امتیازها، تفاضل گل، گل زده برابر باشد و با توجه به اینکه دیدار دو تیم در انزلی هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده اگر در مشهد هم همین نتیجه تکرار شود در آنصورت یک بازی بین دو تیم سیاه جامگان و ملوان برای حضور در لیگ برتر برگزار می شود.

بهروان تصریح کرد: تمامی این موارد در آئین نامه مسابقات دیده شده است و تنها راه فوتبالی در صورت مساوی بودن همه شرایط سیاه جامگان و ملوان همین راه است با این حال تمامی این موارد را در هیات رئیسه سازمان لیگ هم دوباره مطرح خواهیم کرد تا مصوبه هیات رئیسه را هم در این مورد بگیریم.

۱۳۹۵/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...