نسخه چاپی

ماهیگیری پشت دریاچه سد ارس ممنوع شد

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: با آغاز تخم‌ریزی ماهیان، صید ماهی پشت دریاچه سد ارس ممنوع شد.

به گزارش نما؛ معصوم فصیح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از ممنوعیت صید و صیادی در دریاچه پشت سد ارس در شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار داشت: هر ساله ممنوعیت صید و صیادی در این فصل اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه صید و صیادی در فصول خاصی از سال برای صیادان ممنوع می‌شود، از صیادان درخواست کرد تا نسبت به توجه هر چه بیشتر به اطلاعی‌هایی که در این خصوص ارائه می‌شود اقدام کنند.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی با بیان اینکه دریاچه پشت سد ارس را یکی از بزرگترین آبهای استان است که هر ساله شاهد صید و صیادی در آن هستیم، افزود: لازم است تعاونی‌ها و صیادان به اطلاعیه‌های این اداره توجه جدی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه از این دریاچه میگوی دراز آب شیرین نیز صید می‌شود، اعلام کرد: این نوع میگو پس از صید و بسته‌بندی به کشورهای همسایه صادر می‌شود که این اقدام ارزآوری بالایی نیز دارد.

فصیح با بیان اینکه هم اکنون فصل تخم‌ریزی ماهیان در پشت دریاچه سد ارس است، ادامه داد: با توجه به فصل تخم‌ریزی، هرگونه صید و صیادی در این دریاچه ممنوع اعلام شده است.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی با بیان اینکه با افرادی که پشت دریاچه سد ارس اقدام به صید و صیادی کنند برخورد می‌شود، اظهار داشت: در صورت امکان صید و صیادی از این دریاچه، از طریق رسانه‌ها به صیادان اطلاع داده خواهد شد.

۱۳۹۵/۲/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...