نسخه چاپی

اعطای تسهیلات به سازندگان بازی‌های رایانه ای

دبیر وجوه اداره شده وزارت ارتباطات، با اشاره به معرفی 12 شركت از سوی بنیاد بازی های رایانه ای جهت اخذ تسهیلات از تصویب اعطای بالغ بر 15 میلیارد ریال تسهیلات به این شركت‌ها از طریق پست خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان ، دبیر وجوه اداره شده وزارت ICT، از بررسی و تائید تسهیلات از محل وجوه اداره شده به شرکت های فعال در حوزه بازی های رایانه ای خبر داد.

صمیمی افزود: پس از تهیه و ابلاغ دستورالعمل اعطای تسهیلات به شرکت های بازی ساز رایانه ای، توسط وزارت ICT کارگروه ویژه ای با محوریت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و متشکل از خبرگان این حوزه، نمایندگان حوزه وزارت ICT و نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد.

وی افزود: پس از تعیین محورهای اعطای تسهیلات و فراخوان ثبت نام شرکت های متقاضی، بررسی و ارزیابی درخواست ها توسط این کارگروه انجام و 12 شرکت از سوی بنیاد بازی های رایانه ای جهت اخذ تسهیلات به دبیرخانه وجوه اداره شده معرفی شدند.

مدیر کل توسعه فناوری وزارت ادامه داد: پس از دریافت لیست شرکت های منتخب و طرح آن در جلسه روز گذشته کارگروه وجوه اداره شده به ریاست وزیر ارتباطات، مبلغی بالغ بر 15 میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات به این شرکت ها از طریق پست بانک ایران، به تصویب رسید.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...