نسخه چاپی

اصولگرایان بیش از ۲ كاندیدا معرفی نكنند

عکس خبري -اصولگرايان بيش از ? کانديدا معرفي نکنند

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: از تمام نامزدهای اصولگرا می‌خواهم كه در تبادل نظر با یكدیگر نهایتا دو نفر را برای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح كنند.


به گزارش نما به نقل از فارس، حبیب‌الله عسگر‌اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز دوشنبه در مراسم ضیافت افطاری جمعیت اسلامی اصناف و بازار اظهار داشت: در شرایط مقاومت اظهار تأسف درباره مسائل موجود پسندیده نیست چرا که شرایط ما در منطقه و جهان بسیار خوب است.

عسگر‌اولادی با ذکر خاطره‌ایی از شهید بهشتی ادامه داد: روزی شهید بهشتی برای سخنرانی در جمع اصناف و بازاریان به مسجد امام آمد و در شرایطی بود که امام فرموده‌ بودند درباره بنی‌صدر سکوت کنید؛ در آخر سخنرانی یکی از حضار از شهید بهشتی پرسید چرا شما با وجود فریاد‌گری اکنون سکوت کرده‌اید. که شهید بهشتی پاسخ داد آن موقع که فریاد می‌زدم فریاد خودم نبود بلکه فریاد امام بود و الان هم به خاطر امام سکوت می‌کنم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: رؤسای جمهور قبلی هر کدام طرح حذف یارانه‌ها را مطرح کرده بودند اما هیچ کدام وارد این کار نشدند چرا که آنها این خطرات فعلی را احساس می‌کردند و می‌دانستند که حذف یارانه‌ها به سادگی امکان‌پذیر نیست از این رو ما شاهدیم حذف یارانه‌ها در همه جا با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اصل 44 و انقلابی که از اجرایی شدن آن باید ایجاد می‌شد، گفت: این انقلاب در راستای اصل 44 وقتی امکان‌پذیر بود که ما در محاصره و تحریم و تهدید نباشیم اما ما می‌بینیم که هیچ دولتی در جهان به اندازه ایران بر علیه آن اجماع جهانی نشده است و حتی در برخی مواقع روسیه و چین را به این مسئله بروز کردند.

عسگر‌اولادی با بیان اینکه ما نمی‌گوییم که مسئولان نمی‌توانستند بهتر از این عمل کنند اما قاعدتا باید بهتر عمل می‌شد، افزود: باید توجه کنیم که ما در حالت مقاومت هستیم و اظهار تأسف در چنین شرایطی را قبول ندارم چرا که معتقدم وضع مردم ما از ترکیه، سعودی و برخی کشورهای جهان سوم بهتر است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه استکبار هر روز بر علیه جمهوری اسلامی توطئه و تبانی می‌کند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نباید تصور کنیم تحریم‌ها تمام شده بلکه آنها به صورتی تحریم‌ها را طراحی‌ می‌کنند که قدم‌های دیگری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ما در شرایطی هستیم که مقام معظم رهبری مقاومت مردم و مسئولان را می‌ستایند و این در حالی است که ایشان به کل منطقه، دنیای غرب و ایران اشراف نظر دارند.

عسگر‌اولادی با بیان اینکه نباید تصور کنیم که فقط دولتی‌ها اقتصاد‌دان هستند درباره لزوم مردمی‌شدن اقتصاد یادآور شد: امام می‌فرمود کاری که مردم می‌توانند انجام بدهند دولت وارد نشود و مقام معظم رهبری هم فرموده‌اند تا در اقتصاد به مردم توجهی نشود موفقیت و پیروزی ممکن نیست.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تبادل نظر دولت و مجلس تصریح کرد: وقتی که درباره ابعاد و آثار فشار‌ها و تحریم‌ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارش داده شد و کل اعضای مجمع درباره آن صحبت کردند، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع‌بندی صحبت اعضا گفت که ما باید به تبادل نظر برسیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تصریح کرد: از تمام نامزدهای اصول‌گرا استدعا می‌کنم که با یکدیگر بنشینند و بیش از دو الی سه نامزد اصولگرا مطرح نکنند و حتی کار را با دو نفر تمام کنند.

عسگر‌اولادی با بیان اینکه هر شخصی که توسط شورای نگهبان تایید شود برای ما صالح است، خاطرنشان کرد: همانطور که دیدیم شورای نگهبان در انتخابات دوره نهم مجلس از رد صلاحیت افراد هراسی پیدا نکرد از این رو توفیق اصولگرایی مجلس نهم بیش از مجلس هشتم است و این در حالی است که برخی از چهره‌های شناخته شده مجلس قبلی توسط مردم یا شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند.

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...