نسخه چاپی

آسمان تهران تا ۲ روز آینده نیمه‌ابری است

آسمان استان تهران طی ۲ روز آینده نیمه‌ابری، در بعدازظهر ابری همراه با بارش پراكنده و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، براساس تحلیل آخرین داده‌ها‌ و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با عبور امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در 2 روز آینده در مناطق شمال‌غرب، غرب، سواحل خزر و به صورت پراکنده در ارتفاعات البرز و نواحی مرکزی کشور، افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق رعد و برق رخ خواهد داد، همچنین در مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق وجود دارد.

امروز در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید موقت رخ داد که در مناطق مستعد در بروز گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

روز سه‌شنبه شدت بارش‌ها در استان‌های کرمان، نیمه‌ شمالی خراسان رضوی، غرب خراسان شمالی، سمنان و شمال و شرق سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری پدیده گرد و خاک در نوار مرزی غرب، جنوب‌غرب و شرق کشور وجود خواهد داشت؛ امروز خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج است.

آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری، در بعد از ظهر ابری همراه با بارش پراکنده و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین روز چهارشنبه هفته جاری آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد شدید در برخی ساعات‌، پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 28 و 18 درجه است.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 6 درجه بالای صفر و همدان با دمای 7 درجه بالای صفر خنک‌ترین استان‌های کشور و هرمزگان با دمای 35 درجه بالای صفر و خوزستان با دمای 39 درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...