نسخه چاپی

درخواست جالب پرسپولیسی‌ها از كی‌روش

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امروز درخواست جالبی از سرمربی تیم ملی كشورمان داشتند.

به گزارش نما به نقل از فارس٬ تمرین تیم پرسپولیس امروز پس از دو روز تعطیلی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*امروز حدود 300 تماشاگر با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر به تماشای تمرین پرسپولیس پرداختند. این تعداد از هواداران همه بازیکنان و مربیان را تشویق کرده و حمایت جالب توجهی از سرخ‌پوشان کردند. این تعداد تماشاگر در تمرینات پرسپولیس در لیگ امسال بی‌سابقه بود و حضور هواداران در این تمرین به نوعی رکوردشکنی آنها به حساب می‌آمد.

*هواداران پرسپولیس امروز سرود قهرمانی سر داده و مدعی بودند که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد بود.

*پرسپولیسی‌ها با شعارهایی از کی‌روش درخواست می‌کردند محسن مسلمان به تیم ملی دعوت شود.

*با توجه به نظرسنجی که امشب در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مبنی بر انتخاب بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب برگزار می‌شود هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند که برانکو گزینه بهتری نسبت به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهد بود.

*رضا چلنگر مترجم سابق برانکو امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت.

*محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین سرخ‌پوشان عملکرد شاگردان برانکو را تماشا کرد.

*پیش از شروع تمرین محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر دقایقی با برانکو و سوشا مکانی به صحبت پرداخت.

*پیش از شروع تمرین برانکو دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد.

*رضا خالقی‌فر و محسن مسلمان امروز دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند و سپس برای انجام مراحل درمانی زیر نظر کادر پزشکی مشغول به کار شدند.

*بازیکنان پرسپولیس ابتدا زیر نظر مارکو به تمرینات کششی و نرمشی پرداختند که این بخش از تمرین حدود 15 دقیقه به طول انجامید.

*بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب بود که برانکو نظارت مستقیمی به عملکرد شاگردانش داشت.

*4 دروازه‌بان پرسپولیس دقایقی زیر نظر ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تمرینات اختصاصی انجام دادند.

*با توجه به اینکه تولد مهرداد کفشگری دو روز پیش بود اما هواداران پرسپولیس امروز به وی تولدش را تبریک گفتند.

*ادامه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بازی فوتبال در دو سوم زمین بود و شاگردان برانکو به دو تیم قرمز و سبز تقسیم شدند. از نکات جالب توجه این فوتبال حضور کریم باقری در تیم سبز بود.

تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17 و در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به دور از چشم خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...