نسخه چاپی

جزئیات عرضه گوشت قرمز تنظیم‌بازاری

عکس خبري -جزئيات عرضه گوشت قرمز تنظيم‌بازاري

معاون استاندار تهران از عرضه گسترده گوشت قرمز تنظیم‌بازاری از امروز سه شنبه خبرداد و گفت: برهمین اساس، قیمت گوشت قرمز لاشه گوساله 14 هزار تومان و گوشت گوسفندی 17 هزار تومان خواهد بود.


به گزارش نما ،نعمت‌اله ترکی در گفتگو با مهر با بیان اینکه توزیع گسترده گوشت قرمز گوسفندی و گاوی به قیمت تنظیم بازاری از امروز آغاز شده است، گفت: بر این اساس ،قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله 14 هزار تومان و هر کیلوگرم گوست گرم گوسفندی 17 هزار تومان خواهد بود.

معاون استاندار تهران افزود: قرار بر این است که روزانه 200 قطعه لاشه گوساله گرم در بازار توزیع شود، اما در مورد گوشت گوسفندی محدودیتی در عرضه وجود ندارد و مردم به راحتی می‌توانند مایحتاج مورد نیاز خود را تامین کنند.

ترکی همچنین از توزیع مرغ منجمد وارداتی در 180 میدان میوه و تره‌‍بار خبرداد و گفت: مرغ بدون محدودیت با قیمت 4400 تومان عرضه خواهد شد.

به گفته وی، مرغ منجمد وارداتی به میزان 20 هزار تن از ترکیه و 8 هزار تن از برزیل وارد کشور شده است که با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی ستاد تنظیم بازار، به وفور در بازار توزیع خواهد شد و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران همچنین از مردم درخواست کرد تا تخلفات صنفی را از قیمتهای تعیین شده به سامانه 124 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

به گفته ترکی، همچنین ده هزار بازرس از اصناف کشور، سازمانهای صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بازار را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلف و هرگونه گرانفروشی، مراتب را جهت تعیین پرونده، به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع خواهند داد.

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...