نسخه چاپی

دایی: نباید به تراكتورسازی می‌باختیم

عکس خبري -دايي: نبايد به تراكتورسازي مي‌باختيم

سرمربی راه آهن می‌گوید تیمش مستحق شكست برابر تراكتورسازی نبوده است.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، علي دايي پس از شكست يك بر صفر تيمش در هفته چهارم ليگ برتر عنوان كرد: من ابتدا مي‌خواهم روز خبرنگار را تبريك گفته و همچنين كسب دومين مدال طلاي ايران را در المپيك به خانواده نوروزي و ملت ايران تبريك بگويم. به اعتقادم امروز دو تيم بازي خوب و جانداري را ارائه كردند و به دنبال كسب سه امتياز بودند اما ما از بي‌تجربگي روي ضربه ايستگاهي گل خورديم.

وي ادامه داد: مي‌توانستيم در نيمه اول با دو گل به پيروزي رسيده و كار را تمام كنيم اما با وجود اينكه نقاط ضعف و قوت حريف را گفته بوديم باز هم روي ضربه ايستگاهي گل خورديم كه هم دريافت اين گل و هم خطا روي بازيكن حريف اشتباه بود. درهر صورت با اين باخت چيزي از ارزش‌هاي بازيكنانم كم نشد. اين باخت قسمت بود.

سرمربي راه‌آهن در ادامه با اشاره به نور كم ورزشگاه تختي افزود: در بازي با نفت تهران هم نور ورزشگاه كافي نبود اما نمي توانيم بهانه بياوريم. ما در روزي كه مي‌‌توانستيم بازي را ببريم نتيجه را واگذار كرديم و من به تيم تراكتورسازي تبريك مي‌گويم.

وي در ادامه با بيان اينكه طرفداران تراكتورسازي بزرگترين نعمت اين باشگاه هستند،‌ اظهار كرد: طرفداران تراكتورسازي درهر جاي ايران كه بازي باشد اين تيم را تنها نمي‌گذارند. امروز هم اين طرفداران از دقيقه يك تا دقيقه 90 تيمشان را تشويق كردند. اين در حالي است كه ما به آنچه كه لياقت‌مان بود نرسيديم .مساوي مي‌توانست عادلانه باشد. به هر حال فوتبال استفاده از فرصت‌ها است. وقتي كه نتوانيم از موقعيت‌هايمان درست استفاده كنيم مانند آب خوردن گل مي‌خوريم. اين باخت بايد تجربه شود. ما راه طولاني را در پيش داريم و تا به امروز كاري به آن صورت انجام نداده‌ايم كه من الان بخواهم بازيكنانم را سرزنش كنم.

دايي ادامه داد: هنوز 30بازي از فصل مانده و ما مي‌توانيم از فرصت تعطيلي 10 روزه نيز بهره‌ ببريم و بهتر خواهيم شد. مطمئنا بازيكنانم به لحاظ خودباوري نيز دچار مشكل هستند. در چهار بازي ابتداي فصل با وجود تمام مشكلاتي كه داشتيم خوب بازي كرديم در همين بازي و در بازي سپاهان نيز مي‌توانستيم برنده باشيم كه اين نشان مي‌دهد بازيكنانم كم تجربه هستند و به خودباوري نرسيده‌اند. بايد بيشتر از اين‌ها كار كنيم واگر دو برد بياوريم خودباوري بازيكنانم بيشتر هم خواهد شد. به هر حال بازيكنان دير جمع شدند و راه‌آهن نيز همچون چند سال گذشته وضعيتي داشته كه باعث شده كه در شروع ليگ مشكلاتي داشته باشد اما ما تمام سعي‌مان را مي‌كنيم تا از لحاظ روحي و فني بازيكنان را آماده كنيم.

دايي همچنين درباره درخواست كي‌روش مبني بر تعطيلي ليگ از تاريخ 25 مرداد بيان كرد:‌ من به خواسته كي‌روش كاري ندارم اما هرچقدر تعطيلات ليگ بيشتر باشد به نفع من است. من اگر تيمم آماده‌ هم بود به اين تعطيلي‌ها اعتراضي نداشتم به هر حال تيم ملي در درجه اول قرار دارد و همه باشگاه‌ها اگر قوي كار كنند اما تيم ملي موفقي نداشته باشيم فايده ندارد.

وي همچنين در پاسخ پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه نظرش درباره صحبت‌هاي كي‌روش كه دربيانيه‌اي اعلام كرده بود سازمان ليگ هيچ تعاملي با او ندارد، افزود: من وارد جزييات نمي‌شوم، وقتي در فوتبالي كه به راه‌آهن زمين اجاره‌اي مي‌دهند تا در آن بازي كند، خودتان تا آخرش را بخوانيد. من نمي‌دانم آيا كنترل جمعيت در ورزشگاه اختصاصي راه‌آهن مشكل دارد؟ هر يگان دولتي مي‌خواهد براساس منافع خودش تصميم بگيرد و به فكر فوتبال نيست. فوتبال ما حرفه‌اي نيست كه بخواهيم راجع به آن هم صحبت كنيم.

دايي در پايان گفت: كدام تيم در فوتبال ما حرفه‌اي است؟ شايد تعدادشان به انگشت‌هاي دست هم نرسد بنابراين صحبت در اين باره تلاش بيهوده است و گوش كسي بدهكار اين حرف‌ها نيست آن كسي هم كه به اين حرف‌ها گوش بدهد قدرت ندارد. فدارسيوني كه مستقل نيست اين مسائل‌ را هم دارد. چندين سال است كه مي‌گوييم اما چه كسي گوش مي‌كند و توانايي انجامش را دارد؟

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...