نسخه چاپی

از سرگیری فعالیت تجاری در مرز مهران

فعالیت مرز مهران پس از سه روز وقفه با رایزنی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و استاندار واسط عراق امروز از سر گرفته شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در باره وقفه سه روزه در صادرات محصول از این مرز بین المللی گفت: : در خاک عراق بنابر تصمیمات جدید شورای محلی استان واسط جهت مدیریت ورود و خروج، توقف سه روزه ای در ورود کامیون ها به محوطه تخلیه و بارگیری مرز مهران ایجاد شده بود که مقرر شد از امروز کامیون های عراقی برای بارگیری به مرز مهران وارد شوند تا فعالیت تجاری و صادرات کالاهای ایرانی از این مرز به کشور عراق از سر گرفته شود.

عسگری افزود: 300 کامیون عراقی برای بارگیری کالاهای صادراتی ایرانی اینک وارد محوطه تخلیه و بارگیری گمرک مرز مهران شدند و کار صادرات در این مرز بین المللی پس از سه روز از سر گرفته شد.

مالک خلف وادی استاندار واسط عراق با اشاره به اینکه به خاطر نظم بخشی به تردد کامیون های عراقی در پایانه مرزی زرباطیه عراق از ورود کامیون ها به داخل خاک ایران و مرز بین المللی مهران از ابتدای هفته جاری جلوگیری شد افزود: امروز کامیون های عراقی وارد مرز مهران شدند تا نسبت به حمل کالاهای ایرانی به داخل عراق اقدام کنند و اکنون مشکلی از نظر ورود کالا به کشور عراق در این مرز و مرز زرباطیه عراق وجود ندارد.

شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری مرکز این شهرستان از کانون های مهم تردد زائرین عتبات عالیات و صادرات کالا به کشور عراق است.

۱۳۹۵/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...