نسخه چاپی

سهم كشورها از مكالمات ایرانی‌ها

شركت ارتباطات زیرساخت اعلام كرد: بیشترین مكالمات درخواستی ایرانیان در سالی كه گذشت به كشور عراق اختصاص یافت.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسین معدنی پور، مدیرکل هماهنگی مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت، آمار مکالمات بین الملل ایرانیان را در سال ۹۴ اعلام کرد و گفت: عراق سال گذشته در بین کشورهای همسایه، بیشترین مکالمات درخواستی هموطنان ما را شامل شد و بعد از آن کشورهای امارات و ترکیه سهم بسیار بالایی از مدت زمان مکالمه بین‌الملل خروجی از کشور به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: با توجه به ترافیک‌سنجی مراکز کنترل و مدیریت شبکه بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، ملاحظه می‌کنیم کشور عراق به دلیل سفرهای زیارتی ایرانی ها به عتبات عالیات با فاصله زیادی در صدر کشورهای همسایه قرار دارد.

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه زیرساخت گفت: بعد از کشورهای همسایه، کشورهای آمریکا و کانادا و همچنین در میان کشورهای اروپایی آلمان، انگلستان و سوئد سهم بالایی از دقایق مکالمات هموطنان را به خود اختصاص می‌دهند.

وی درباره کیفیت ارتباطات بین‌الملل افزود: کیفیت مکالمات بین‌الملل علاوه بر کیفیت سیستم‌های ارتباطی مبدا و واسط، وابسته به شبکه کشور مقصد نیز هست که در این میان بهترین ASR (کیفیت) در شبکه بین‌الملل متعلق به کشورهای هلند و سوئد با حدود ۵۷ درصد و بعد از آن استرالیا، اتریش، مالزی، فرانسه و آمریکا است و در میان کشورهای همسایه، امارات با حدود ۴۱ درصد بهترین ASR و بعد از آن نیز کشورهای کویت، ترکمنستان و روسیه قرار دارند.

معدنی پور تصریح کرد: البته آمار ترافیکی مکالمات کشور افغانستان در ایران مورد مقایسه قرار نگرفته است. چرا که حجم بالای این مکالمات مربوط به درخواست‌های اتباع این کشور در ایران است.

۱۳۹۵/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...