نسخه چاپی

شركت رجا: ریشه نقص فنی قطارها در تحریم هاست

سخنگوی شركت حمل و نقل ریلی رجا با عذرخواهی از مسافران قطار ترنست شماره 627 یزد- تهران كه عصر امروز (پنجشنبه) به دلیل نقص فنی برای رسیدن به مقصد تاخیر دارد، ریشه این امر را در تامین نشدن قطعات به دلیل تحریم دانست.

به گزارش نما به نقل از ايرنا، قطار ترنست شماره 627 يزد- تهران عصر امروز (پنجشنبه) به سوي مقصد حركت كرد اما پس از ساعتي سيستم تهويه و تاسيسات سرمايشي آن از كار افتاد كه اعتراض برخي مسافران را به همراه داشت.

«راميز قلي نژاد» عصر پنجشنبه درباره مشكل فني قطار ترنست شماره 627 يزد- تهران به خبرنگار ايرنا گفت: از چهار موتور اين ترنست، دو موتور در حال كار است و در ايستگاه كاشان تلاش مي كنيم با رفع مسائل فني و راه اندازي سيستم هاي تهويه و سامانه سرمايشي، مشكل مسافران اين قطار برطرف شود.

«رضا جعفري» رئيس اين قطار، نيز در مسير سير به خبرنگار ايرنا گفت: اين ترنست 6و25 دقيقه صبح امروز از تهران عازم يزد شد و بدون هيچ مشكلي ساعت 12 و 30 دقيقه در ايستگاه يزد مسافران را تخليه كرد.

وي افزود: اين ترنست بدون مشكل فني ساعت 14 ايستگاه يزد را به سوي تهران ترك كرد اما در مسير دچار نقص فني شد و دو موتور از چهار موتور آن از كار افتاد.

وي پيش بيني كرد مسافران اين ترنست با بيش از يك ساعت تاخير وارد ايستگاه تهران شوند.

يكي از مسافران اين قطار به خبرنگار ايرنا گفت: دو روز پيش نيز از تهران عازم يزد بوديم كه نقص فني يكي از ترنست هاي شركت حمل و نقل رجا باعث نارضايتي مسافران اين قطار شد و ما نتوانستيم در ساعت مقرر در يزد به سركار خود برسيم.

به گزارش ايرنا، قطار ترنست يا خودكششي براي نخستين بار در سال 1384 مسير تهران- مشهد را در مدت هفت ساعت و نيم پيمود.

۱۳۹۵/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...