نسخه چاپی

خادمان نماز جمعه با نهایت اخلاص مجاهدت می‌كنند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینكه خادمان نماز جمعه با نهایت اخلاص مجاهدت می‌كنند، گفت: جمع كثیری از عناصر خدوم و ولایی همواره این نهاد مقدس را در برپایی شكوهمند نماز جمعه یاری می‌رسانند.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید ستاد نماز جمعه تهران صبح امروز (جمعه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان در دانشگاه تهران برگزار شد.

*خادمان نمازجمعه، از ذریه حضرت ابراهیم (ع) هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به دعای حضرت ابراهیم علیه‌السلام در قرآن کریم، خادمان نماز جمعه را از مصادیق ذریه آن نبی مکرم دانست و اظهار داشت: شما بزرگواران که با نهایت اخلاص برای اقامه نماز مجاهدت می‌کنید، مشمول دعای حضرت‌ابراهیم (ع) هستید.

*قدردانی از یاری مخلصانه اعضای ستادهای نماز جمعه

وی در بیان گوشه‌ای از ابعاد خلوص نیت و همراهی مشفقانه افزون بر 39 هزار نفر اعضای مردمی ستادهای نمازجمعه سراسر کشور، گفت: ما شاهدیم که همواره جمع کثیری از عناصر خدوم، خوش نام و ولایی با اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس را در برپایی شکوهمند نماز جمعه یاری می‌رسانند و بدون کمترین چشم‌داشتی، قلب فرهنگی شهرها را شکل می‌دهند.

*مسئولیت اصلی ما اجرای منویات امام و رهبری است

حجت‌الاسلام تقوی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین اهم وظایف ستادهای نماز جمعه در قبال مردم انقلابی و شهیدپرور پرداخت و تصریح کرد: همه خدمتگزاران به نماز جمعه باید همچون همیشه، بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ارشادات معظم‌له را در پیشبرد اهداف والای مکتبی نهاد امامت جمعه به کار بندند و با تکیه بر سرمایه عظیم حضور میلیونی امت حزب‌الله و خداجو، منویات امام‌راحل (ره) و رهبری عالیقدر را در خصوص ارتقای اثربخشی این اجتماع بزرگ الهی - سیاسی، اجرایی کنند.

*اخلاص؛ از ویژگی های بارز خادمان نمازجمعه

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه «اخلاص» را از ویژگی‌های بارز خادمین نماز جمعه در سطوح مختلف عنوان داشت و تأکید کرد: بنده به ایمان جوشان و اخلاص کم‌نظیر شما خوبان که از دل و جان برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی جهاد می‌کنید، همواره غبطه می‌خورم و به عنوان فردی که 15 سال است بنابر عنایت مقام معظم رهبری، خادم نماز جمعه هستم، در برابر وظیفه‌مداری و حق‌طلبی تان، ابراز خضوع و فروتنی می‌کنم.

*تقدیر از چهره‌ای ولایی و پر تلاش

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی با قدردانی از خدمات شایسته حجت‌الاسلام سیدیدالله شیرمردی رئیس سابق ستاد نمازجمعه تهران، خاطرنشان کرد: آقای شیرمردی از چهره‌های ولایی و پرتلاشند و آثار بسیار خوبی از خود در این ستاد به یادگار نهاده است که ان شاءالله مساعی ایشان مورد قبول و رضایت حضرت ولیعصر (عج) و رهبر فرزانه‌مان واقع شده باشد.

*تاکید بر ادامه همراهی با رئیس جدید ستاد نماز جمعه تهران

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین به سوابق انقلابی رئیس جدید ستاد نمازجمعه تهران اشاره کرد و گفت: آقای سید باقر پیش‌نمازی که اکنون در این سمت معارفه می‌شوند، به خانواده‌ای مؤمن و روحانی تعلق دارند و خود ایشان هم متصف به صفات نیکوی اخلاقی هستند و کارنامه مسئولیت‌هایی که تاکنون بر عهده داشتند نیز نشانگر روحیه ولایی و مدیریت توانمند اوست که امیدواریم با همدلی و مساعدت اعضای ستاد نماز جمعه تهران و تداوم همراهی مسئولان، این برادرمان بتوانند برای تحقق برپایی نماز جمعه‌ای موفق و الگو در تهران، بیش از پیش موفق باشند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سیدیدالله شیرمردی و سیدباقر پیش‌نمازی مسئولان سابق و جدید ستاد برگزاری نمازجمعه تهران طی سخنانی، به ارائه گزارش از اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند.

۱۳۹۵/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...