نسخه چاپی

آغاز مجدد درگیری‌ها در «الكفره» لیبی

عکس خبري -آغاز مجدد درگيري‌ها در «الکفره» ليبي

طی درگیری‌های شهر الكفره در جنوب شرقی لیبی كه بیش از 10 روز و میان دو قبیله این منطقه به وقوع پیوست ده‌ها نفر كشته و صدها نفر مجروح شدند.

به دنبال ربوده شدن چند مجروح از قبیله التبو در جنوب لیبی توسط افراد مسلح و انتقال آنها به طرابلس، درگیری‌های مسلحانه بار دیگر در شهر الکفره آغاز شد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یکی از اعضای قبیله التبو، از قبایل حنوب لیبی اعلام کرد که افراد مسلح با یورش به بیمارستان شهر الکفره، در جنوب شرقی لیبی افراد مجروح این قبیله را که در بیمارستان بستری بودند، ربودند.

این منبع در ادامه افزود: این افراد مسلح پس از ربودن این مجروحان توسط یکی از بالگردهای ارتش لیبی آنها را به طرابلس، پایتخت لیبی منتقل کردند و همین موضوع موجب آغاز دوباره درگیری‌ها در این منطقه شد.

طی درگیری‌های شهر الکفره در جنوب شرقی لیبی که بیش از 10 روز و میان دو قبیله این منطقه به وقوع پیوست ده‌ها نفر کشته و صدها نفر مجروح شدند.

درگیری‌های جنوب شرقی لیبی در شهر الکفره با مداخله ارتش لیبی پایان یافته بود که با ربوده شدن این افراد بار دیگر از سرگرفته شده است.

درگیری‌های داخلی و قبیله‌ای مسلحانه از جمله نگرانی‌های شورای انتقالی لیبی و دولت جدید این کشور می‌باشد که نشان از عدم توانایی دولت و شورای انتقالی لیبی جهت کنترل و تسلط بر اوضاع داخلی این کشور است که ممکن است این کشور را تا آستانه جنگ‌های داخلی پیش ببرد.

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...