نسخه چاپی

نامگذاری كاروان المپیك ایران به‌ نام «امام‌رضا(ع)»

پس از بررسی اسامی و عناوین پیشنهادی و به مناسبت همزمانی میلاد هشتمین اختر تابناك امامت با بازی‌های المپیك 2016؛ كاروان اعزامی ایران به نام كاروان "امام رضا (ع)" نامگذاری شد.

به گزارش نما به نقل از کمیته ملی المپیک، پس از بررسی اسامی و عناوین برای کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک ریو و به مناسبت همزمانی برگزاری این بازی‌ها با میلاد هشتمین اختر تابناک امامت، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کاروان اعزامی کشورمان به المپیک ریو را «کاروان امام رضا (ع)» نامگذاری کرد.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و سخنگوی هیات اجرایی ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از اعلام سراسری از سوی کمیته ملی المپیک در خصوص نامگذاری کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک ریو و اتمام مهلت تعیین شده، هیات اجرایی به بررسی نام‌های پیشنهادی پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۴ مرداد ماه سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت حضرت امام علی‌بن موسی الرضا علیه السلام است و تقارن و همزمانی این میلاد فرخنده با برگزاری بازی‌های المپیک ریو و علاقه مردم عزیز کشورمان به اهل بیت (ع) خصوصا امام رضا، کاروان اعزامی المپیکی کشورمان به بازی‌های المپیک ریو به نام «کاروان امام رضا (ع)» نامگذاری شد.

۱۳۹۵/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...