نسخه چاپی

قاضی زاده: اقبال حاضرین به ریاست لاریجانی است

منتخب مردم مشهد در مجلس دهم با بیان اینكه اكثریت منتخبین مجلس دهم در نشست فراكسیون فراگیر حضور داشتند، گفت: كار انتخاب رئیس مجلس آینده در نشست فراكسیون فراگیر تمام شد و حاضرین به ریاست علی لاریجانی بر مجلس آینده اقبال نشان دادند.

به گزارش نما ، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی‌ نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز فراکسیون‌های فراگیر و فراکسیون امید گفت: این دو نشست در واقع یک وزن‌کشی سیاسی بود اما اکثریت منتخبین مجلس دهم در جلسه فراکسیون فراگیر حضور داشتند.

وی افزود:‌ نشست فراکسیون فراگیر که اکثریت منتخبین مجلس دهم در آن حضور داشتند پیامی هم برای انتخاب رئیس مجلس آینده به همراه داشت و کار انتخاب رئیس مجلس دهم را به نوعی تمام کرد.

منتخب مردم مشهد در مجلس دهم اظهار داشت: تحلیلی که می‌تواند نشست امروز فراگیر داشت این است که اکثریت منتخبین مجلس دهم به ریاست آقای لاریجانی به مجلس دهم اقبال نشان دادند.

به گزارش فارس،‌ منتخبین مجلس دهم امروز بعدازظهر در قالب دو نشست شامل فراکسیون‌های امید و فراکسیون فراگیر شرکت کردند که طبق آمار اعلام شده در نشست فراکسیون فراگیر 181 نفر از منتخبین مجلس دهم در جلسه این فراکسیون حضور داشتند اما در نشست فراکسیون امید به طور رسمی آماری از تعداد منتخبین حاضر در جلسه اعلام نشد.

۱۳۹۵/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...