نسخه چاپی

سخنرانی وزیر سابق ارشاد با فشار مسئولان دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای لغو شد

معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشكده انقلاب اعلام كرد: همایش « حاكمیت علوی؛ نفوذ اموی» كه قرار بود امروز با سخنرانی وزیر سابق ارشاد برگزار شود باوجود داشتن مجوز با مخالفت مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای لغو شد.

به گزارش نما؛ علیرضا رحیمی معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: همایش « حاکمیت علوی؛ نفوذ اموی» که قرار بود امروز با سخنرانی وزیر سابق ارشاد برگزار شود، علیرغم داشتن مجوز با مخالفت مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای لغو شد.

وی افزود: ما برای برگزاری این برنامه مجوزهای لازم را از شورای فرهنگی دانشکده انقلاب اسلامی اخذ کردیم و اقدامات لازم را مانند تبلیغات و دعوت از میهمانان انجام دادیم، ولی متاسفانه قبل از برگزاری برنامه در یک تماس تلفنی به ما اعلام کردند دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با برگزاری این مراسم مخالفت کرده است. در حالی که برگزاری چنین مراسمی نیازی به موافقت دانشگاه فنی و حرفه‌ای ندارد.

رحیمی تصریح کرد: این اقدام درحالی صورت گرفت که حتی تبلیغات برنامه در سایت دانشکده درج شده بود و با مخالفت سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نه تنها اطلاعیه برنامه از سایت حذف شد بلکه تمامی تبلیغات فضای دانشکده هم توسط مسئولان جمع‌آوری شد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما در بسیج دانشجویی از یک ماه قبل برای گرفتن مجوز این برنامه اقدام کرده بودیم و مجوز برگزاری را هم از شورای فرهنگی دانشکده که متشکل از ریاست دانشکده، معاونت دانشجویی، حراست و نماینده مقام معظم رهبری در دانشکده است، اخذ کردیم ولی متاسفانه این مراسم یک طرفه از سوی مسئولان لغو شد.

معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه با توجه به فشارهایی که از سوی مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به مسئولین دانشکده فنی انقلاب وارد شد این برنامه لغو شد که این اقدام بسیار عجیب است و امیدواریم مسئولان دلیل قانع کننده‌ای برای این اقدام داشته باشند.

۱۳۹۵/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...