نسخه چاپی

اوباما رقیبش را به "رابین هود" تشبیه كرد

عکس خبري -اوباما رقيبش را به "رابين هود" تشبيه کرد

رئیس جمهور آمریكا شب گذشته در انتقاد از برنامه های اقتصادی رقیب جمهوریخواه خود، با تشبیه وی به "رابین هود" گفت : سیاست رامنی در مورد مالیات همانند اقدامات رابین هود است با این تفاوت كه رابین هود پول را از ثروتمندان می گرفت و به فقرا می داد اما وی پول را از فقرا می گیرد و به ثروتمندان می دهد .


به گزارش نما به نقل از مهر به نقل از یاهو نیوز، "باراک اوباما" شب گذشته در جمع هوادارن خود در کانکتی کات در انتقاد از برنامه مالیاتی "میت رامنی" گفت : این برنامه مالیات طبقه متوسط را افزایش می دهد تا منافع بدست آمده از آن را به افراد ثروتمند بدهد. این اقدام همانند کارهای رابین هود است. اما این "رامنی هود" است.

این اظهارات اوباما با خنده و تحسین حاضرین مواجه شد.

اوباما در ادامه افزود : رامنی از طبقه متوسط می خواهد تا مالیات بیشتری را بپردازند تا او بتواند تخفیف مالیاتی ۲۵۰ هزار دلاری را به افرادی بدهد که در سال بیش سه میلیون دلار درآمد داشته اند.

اوباما در ادامه با اظهار اینکه که جمهوریخواهان در گذشته نیز می خواستند این نوع سیاست مالیاتی را به اجرا بگذارند گفت : این برنامه در گذشته کارایی نداشته و هم اکنون نیز کارآیی ندارد. این برنامه ای برای اشتغال زایی نیست. این برنامه کمکی به کاهش بدهی های ما نکرده و هیچ برنامه ای برای سوق دادن اقتصاد آمریکا به جلو ندارد.

اما کمیته انتخاباتی اوباما روز گذشته با هدف کسب پول بیشتر از مردم برای ادامه رقابت های انتخاباتی، نامه ای الکترونیکی (ای میل) منتشر کرد و در آن نسبت به اهدای کمک های مالی زیاد به کمیته انتخاباتی رامنی ابراز نگرانی کرد.

یاهو نیوز در خبر دیگری در این خصوص می نویسد : کمیته انتخاباتی باراک اوباما به هوادارن خود هشدار داد که کمک های مالی اهدا شده به کمیته انتخاباتی رامنی گویای این مطلب است که دموکرات ها در خطر هستند.

در بخشی از این نامه آمده است : ما فقط سه ماه زمان داریم و اگر در این مدت اقدامات خود را افزایش ندهیم به مشکل بر می خوریم.

این نامه پس از آن منتشر شد که کمیته های انتخاباتی رامنی و اوباما میزان کمک های دریافتی خود در ماه جولای را منتشر کردند که بر اساس آن کمیته رامنی ۱۰۱ میلیون دلار و کمیته اوباما ۷۵ میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده بودند.

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...