نسخه چاپی

اشك تمساح مجری خبر تلویزیون من وتو برای ایرانیان داخل+سند

ایستادگی ملت ایران مقابل یک جانبه گرایی و زیاده خواهی کشورهای غربی که تمام سعی و تلاش شان عدم دستیابی ایرانیان به حوزه های مختلف علم و صنعت است قابل ستایش و تحسین است؛در این میان همه ایرانیان قابل تحسین نبوده و نیستند؛هستند کسانی که بر طبل دشمن می کوبند و یاس و ناامیدی را در دل ملت طنین انداز می کنند .

شاید ما از نقش و تاثیری که در ایستادگی مقابل کشورهای استعمارگر ایفا می کنیم آگاه نباشیم اما در آنسوی جبهه، غرب به کمک عده ای از ایرانیان خائن می کوشد تا به عناوین گوناگون از عزم مان نسبت به راهی که در پیش گرفته ایم بکاهد. تحمل فشارهای اقتصادی و تحریم های سریالی غرب بی شک بر اقتصاد ملی مان تاثیر خواهد گذاشت اما فهم و درک چرایی این تحریم ها هست که از یک ملت در اذعان عمومی جهان اسطوره می سازد؛ ملتی که با تکیه بر دستاوردهای خویش در مقابل زیاده خواهی بخشی از کشورهای غربی می ایستد و به درخواست نامشروع و غیرقانونی آنان دست رد می زند.

در روزگاری که کشورهای غربی الخصوص، کشورهای اروپایی با شرایط بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، پانته آ مدیری مجری خبر برنامه اتاق خبر تلویزیون من وتو این چنین برای ایرانیان داخل وطن اشک تمساح می ریزد: «خبرها از افزایش فقر در ایران برام دردناک و نگران کننده شده، تا حدی که خوردن غذا احساس خوب همیشه را نمیدهد؛حالم با این آهنگ شاهین نجفی تکمیل شد،آهنگ ۱۸+ است. لطفا در غیر این صورت گوش نکنید!».



00.jpg

 نوشتار «پانته آ مدیری» در فیس بوک در شرایطی است که اکنون هزینه های خدماتی و ... در انگلیس به شدت افزایش داشته [گزارش آرش سیگارچی مجری صدای آمریکا درباره گرانی بی سابقه در انگلیس و کشورهای اروپایی؛اینجا] جالب آنجا که نه فقط پانته آ مدیری بلکه سایر مجریان و دست اندرکاران شبکه من وتو نسبت به موضوع گرانی در کشورهای اروپایی بخصوص انگلیس انعکاس خاصی نداشته اند!

در چند سال گذشته سایت های داخلی اخبار بیشماری از اوج ابتذال در تلویزیون من و تو گزارش دادند،آن زمان کسی باورش نمی شد که جریان حاکم بر تلویزیون تازه تاسیس من وتو تا به این حد اصول و موازین اخلاقی و حرفه ای را زیر پا گذاشته باشد!

تهیه چندین مستند با اهداف گوناگون [مستند 37 روز،مستند از تهران تا قاهره و ...] و تولید برنامه هایی با مضامین درخور توجه، بخشی از سیاست دیکته شده انگلیسی بر مدیران شبکه من وتو بود؛ شاید اگر تلویزیون من و تو در بدو تاسیس خود برنامه هایی نظیر اتاق خبر،مستندهای سیاسی و .. را پخش می نمود به راحتی اذعان عمومی می توانستند به سیاست های پنهان من وتو آگاهی یابند، اما سیاست انگلیسی این شبکه به نحوی برنامه ریزی شده بود تا در ابتدا طیف عظیمی از مخاطبان را جلب کند و در مرحله بعد آرام آرام برنامه های خود را برای تغییر ذائقه ایرانیان (به خصوص ایرانیان داخل کشور) دنبال کند.

توجه ...
کامنت های بیشمار مجریان و برنامه سازان تلویزیون های ماهواره ای در فضای مجازی چندان مهم نیست،آنچکه برای مخاطبان سایت ما هستیم باید بیش از پیش مهم جلوه نماید طرز تفکر و ایده سیاسی برنامه سازانی است که در قالب جبعه رنگی برنامه های گوناگون برای ایشان تهیه می کنند.

آیا هنوز بر ضدیت تلویزیون من و تو در قبال نظام و ملت آرمان گرای ایران شک دارید!!؟

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...