نسخه چاپی

دستور نیكزاد برای توقف سرو ناهار در هواپیما

عکس خبري -دستور نيکزاد براي توقف سرو ناهار در هواپيما

وزیر راه و شهرسازی طی ابلاغیه‌ای، به شركت‌های هواپیمایی دستور داد كه سرو ناهار برای مسافران در ماه مبارك رمضان را متوقف كنند.


به گزارش نما به نقل از آنا، هفته گذشته بود که برخی خبرگزاری‌ها به نقل از نمایندگان خبری را منتشر کردند که براساس آن، در برخی خطوط هوایی کشور در ماه مبارک رمضان برای مسافران ناهار سرو می‌شود.

بر همین اساس علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی طی ابلاغیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی دستور داد که سرو ناهار برای مسافران در ماه مبارک رمضان را متوقف کنند.

حجت‌الاسلام محمود نبویان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آنا، با تأیید این خبر گفت که "اخیراً حجت‌الاسلام آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس طی نامه‌ای به وزیر راه خواستار توقف سرو ناهار برای مسافران خطوط هوایی در ماه رمضان شده بود و وزیر نیز این مسئله را فوراً به سازمان هواپیمایی ابلاغ کرد."

وی افزود: بنده اخیراً با رئیس سازمان هواپیمایی گفت‌وگو کرده و وی از ابلاغ این دستور وزیر به تمام شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: براساس این ابلاغیه، شرکت‌های هواپیمایی از این پس حق سرو ناهار برای مسافران در ماه رمضان را نخواهند داشت البته مسافران ممکن است که به دلیل مسافر بودن و یا بیماری اقدام به خوردن ناهار کنند و این شرعاً مجاز است.

نبویان اضافه کرد: اینکه مسئولان، مسافران خطوط هوایی کشورمان را در ماه مبارک رمضان به خوردن ناهار دعوت کنند، چنین چیزی شرعاً ممنون است.

وی در پایان این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد که این ابلاغیه فوراً اجرایی شود.

۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...