نسخه چاپی

برانكو:تا آخرین ثانیه ها برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی پرسپولیس می گوید عملكرد شاگردانش در بازی با گسترش فولاد تبریز قابل تقدیر است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز گفت:« عملکرد شاگردانم در این بازی قابل تقدیراست.»

او این را گفت وادامه داد:«شاگردانم قابل تقدیر هستند که پس از شکست مقابل نفت دوباره

برگشتند.امروز مستحق پیروزی بودیم.حریف ما یکی از تیم های خوب لیگ برتر بود.ما امروز راه شکست دادن گسترش فولاد را بلد بودیم.خوشحالم از اینکه می دانستیم چطورباید بازی کنیم.مهم برای ما این است که تماشاگران بازی خوبی را دیدند.»

برانکو می گوید:«تیمش تا آخرین دقایق برای قهرمانی می جنگد:« نه تنها تا آخرین دقایق بلکه تا آخرین

ثانیه های بازی برای قهرمانی می جنگیم.به بازیکنانم تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم.یک تبریک ویژه به هواداران مان هم دارم که امیدوارم همچنان ما را تشویق کنند. آنها فضای مناسبی را برای برد ما فراهم کردند.»

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می کرد تیمش در این بازی 4 گل بزند گفت:«پیش بینی نمی کردم.در این بازی شش گل رقم خورد هنوز تجربه بازی با سپاهان برای ما تازه است. تا روز بازی تمرکزمان را حفظ کردیم و در طول بازی هم باهوش ظاهر شدیم. گسترش فولاد هم تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نتیجه بگیرد. گسترش فولاد جوانمردانه بازی کرد، اما ما امروز خیلی خوب بودیم. تیم ما یکی از باشخصیت‌ترین تیم‌هاست که می‌تواند قهرمان شود.»

او در پایان درباره بازی هفته آخر مقابل راه آهن هم گفت:«ما شانس داریم.استقلال خوزستان بازی سختی با ذوب آهن دارد.ضمن اینکه راه آهن هم شانس این را دارد که در لیگ برتر بماند.نمی خواهیم غافلگیر شویم.بازی سختی داریم و نمی‌خواهیم دوباره مقابل راه‌آهن قهرمانی را از دست بدهیم.»

۱۳۹۵/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...